kallegoeswritning

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Kalle Larsson - 18 juli 2011 22:14

Ska ta och lägga mig nu, känner hur tröttheten faller över en.


Vi höres imorgon.


Ha det gott.

Av Kalle Larsson - 18 juli 2011 21:57

Tar mig en liten tårtbit som pappa köpte uppe vid norberg när vi var där i lördags. Så god så att man skulle vilja ta allt för sig själv. Men man får skärpa sig när det gäller sånt där, inte för mycket av det goda.


 

Av Kalle Larsson - 18 juli 2011 20:47

Då är man hemma efter blåbärsplockande i skogen med Sami och Manda. HIttade inte så mycket, men det var trevligt ändå. De andra fick en hel del, det var nog för de var 2 också.

Nu sitter man och kollar på Lotta på Liseberg och sjunger med i Dagny låten, hehe.


Hoppas alla får en trevlig kväll.



     

Blev mer än så här kan jag säga.

Av Kalle Larsson - 18 juli 2011 18:17

Hann inte att blogga något imorse eftersom det blev lite stressigt till bussen då. Idag har det gått bra. Idag så började det en ny kille där jag är och han verkade jätte trevlig och det kändes som att vi fick bra kontakt. Så vi pratade lite med varandra. Det kändes som vi hade känt varandra i flera år.

När jag åkte hemåt så klev jag av vid Lindesberg för att jag bestämde mig i helgen att jag skulle ta och börja träna igen. Så det kändes rätt okej idag faktiskt. Men jag har lite ont vid revbenet, jag vette tusan varför. Har haft det förut, men det har ju gått över. Aja, det visar sig framåt veckan hur det känns. Just nu känns det inget allvarligt.

Snart så ska man iväg och plocka blåbär. Sami sms:ade mig när jag satt på bussen hem från Örebro. Så vi får se vart det bär av.


Hur har eran dag varit?

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards