kallegoeswritning

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Kalle Larsson - 12 juli 2011 22:24

Kollar lite granna på ghost whisperer innan man ska lägga sig. Det är min favorit serie som går på teve just nu. Gillar ämnet så in i norden.


GIllar ni serien?



 

Av Kalle Larsson - 12 juli 2011 19:11

Ja, då skulle jag berätta om vad jag tyckte om hur det var första dagen på miljövårdscentrum. När jag kom dit så kände jag mig som en yr höna i ett hönshus. Även fast jag har varit där en gång förut, så visste jag inte vart jag skulle ta vägen. Så jag gick till kontoret och möte upp lite folk där. Fikade med de och sedan så gick vi till de ställena man var utdelade i.

Vad jag tyckte om dagaen så var det rätt okej faktiskt. Bättre än ingenting. Kul och träffa lite folk iaf. Så det är inge direkt fel att vara där tyckte jag.

Men när jag kom till Örebro imorse så var det lite trubbel med mitt pendlarkort. För det funkade inte via Örebro till Adolfsberg. Så jag tänkte vad tusan är det här för nått? Så jag gick ut och tog en väntade på en annan buss som kom ett par minuter efteråt. Det gick inte det heller. Då sa chauffören att det kortet jag hade var bara lämpat vid landsbygden. Så jag tyckte att det var så konstigt som helst, men jag tog mitt rabattkort istället och betala med det.

När jag kom hem igen så var jag tvungen att åka ned till statoil för att höra vad det var för fel. Då var det att jag inte hade pendlarpluskort, jag hade ett vanligt pendlarkort. Tydligen så funkade det pendlarkort jag hade från början inte på stadsbussarna. Så knäppt.

Så det blev krångel med att de i statoil fick ringa och ha sig och det tog jätte lång tid med det.

Men som tur så var allt klart och nu kan man ta det lugnt med det.

Bara för det så ska jag äta nu och snart är det allsång på skansen.


Hoppas att all får en toppen kväll och ta hand om er.

Av Kalle Larsson - 12 juli 2011 12:47

Jag sitter här och har lite rast. Precis varit och ätit lite lunch med de som är här. De verkar hur trevliga som helst här. Jag hamnade vid datasalen idag för att han som har hand om silversmidet som jag egentligen är placerad till var sjuk idag. Så vi får se om han frisknar till imorgon, så får jag vara där imorgon.

Håller på med excell och lär mig något. Alltid något. Sen ska jag fundera om jag ska skriva någon berättelse eller vad det tänkas göra tills jag slutar. Får se om jag kan få göra det eller inte. Eller ja, det visar sig.

Får berätta mera sen om hur jag upplever där här på första dagen. Ska fortsätta med det jag håller på med.


Ni får ha det så bra och ta hand om er.

Av Kalle Larsson - 12 juli 2011 06:31

Nu har man ätit lite frukost och snart ska man bege sig med bussen. Känns rätt okej faktiskt, trodde att jag skulle vara nervösare än vad jag egentligen var, men så var inte fallet idag. Men jag har sagt till mig själv att den här dagen ska bli en spännande dag. Så vi få hoppas på det bästa.


NI får ha det så bra idag och ta hand om er.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards