kallegoeswritning

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Kalle Larsson - 4 juli 2011 23:21

Kollade nyss på den nya Irene Huss filmen med grannarna. Kan bara säga att den är den bästa Irene Huss filmen som de har gjort. Och sån slags polisfilm jag vill se med. Gud så bra den va. Jag blev helt exalterad ju mer jag kollade på den.


Den handlade om en ung kille vars mor dog i hjärtattack som den unga killen hade en väldigt speciell relation till. Lite utöver de vanliga om man säger så. Då när mamman är död så blir han allt mer knäpp och han börjar gå på äldre kvinnor för att få den kärlek som hans mamma gav henne. Men då börjar de hända lite grejer när dessa kvinnor dissar honom.

Ni som är Irene Huss-fans kommer inte att bli besvikna. Så se den är ni snälla.





Hoppas att alla har haft en underbar kväll.  

Av Kalle Larsson - 4 juli 2011 19:42

Snart dags för allsång, måndagens underhållningsprogram.


Hoppas att ni har haft en toppen bra dag, har haft en någerlunda bra. Fick sådan huvudvärk när jag var hos min låsas morfar. Tror att det kan vara för att det är för varmt i mitt rum. Och sen att jag alltid har dörren stängd när jag ska sova. Så det blir brist på syre, så det kanske är en anledning till att man kan få huvudvärk titt som tett.


Jag ska väl ta och kolla lite tv innan det börjar.


Ha det gott och ta hand om er.

Av Kalle Larsson - 4 juli 2011 11:42

Ser inte ut som att det skulle vara så värst bra väder ute. Ingenting man hurrar om direkt. Men det har ju sin charm det med på nått sätt. Speciellt om det är jättevarmt flera dagar, kan det vara skönt om det är lite grått och disigt någon dagen för att liksom ta paus från de varma ett tag innan de kommer tillbaka.

Idag ska jag och pappa ned till min låsasmorfar och hjälpa han med trädgården. Det blev aldrig av förra veckan att vi åkte ned. Men det blev så att vi tar det idag stället. LIka bra och göra det nu än att man ska säga att man gör det en viss dag,  att man inte gör det då, och så fortsätter processen sådär, ni vet vad jag menar.

Annars så blir det inte så mycket att göra idag. Ska mejla de i Adolfsberg, för jag fick ett brev på posten av dem. Så jag måste mejla de att jag fått brevet och lite annat. Sen är det ju Lotta på Liseberg idag som man inte får missa. Men det verkar inte som att det blir toppen bra artister där idag. Som Marlena Ernman t.ex Visst jag gillar bara en enda låt med henne och det var den som hon ställde upp i melodifestivalen och vann med. Annars så när jag har lyssnat på hennes skiva, så var det inte alls någon annan än la voix som jag fastnade förr. Nu har hon väl komponerat nått nytt, så nu kanske man kan tycka att det är bra för en gång skull. Aja, men vi får iaf se vad som händer.


Ska nu gå och fråga pappa och höra när vi ska åka ned och så. Men ni får ha en bra dag och ta hand om er.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards