kallegoeswritning

Alla inlägg under juli 2011

Av Kalle Larsson - 28 juli 2011 07:36

Ursäkta att jag inte skrev något igår. Jag var för trött och kände inte för någonting att göra. Igår så var jag hos grannen en stund, annars så hände det inte så mycket mer än så. Nu sitter man och väntar på bussen som vanligt. Den kommer när som helst. Vad ska ni göra idag då?

Av Kalle Larsson - 27 juli 2011 17:25

Träningen färdig för dagen. Sitter på bussen hem och är nöjd med det jag har presterat idag. Känns så härligt att man har kommit igång och varje dag man gör ett pass det allt skönare i själen på något sätt att man har gjort något bra. Det är ju huvudsaken.Nu är man snart ute ur stan. Ska hem och äta något, får se vad det kan tänkas vara. Men skriver några rader ikväll.Ha det gött så länge.

Av Kalle Larsson - 27 juli 2011 14:45

Då var det onsdag och halva veckan har gått. Är på väg Linde för att träna. Börjar känna att det gör resultat. Det känns runt midjan att man har gått ned någon centimeter. Ska ställa mig på vågen när man kommer hem och se om det har blivit någon skillnad mot sist man ställde sig där. vilket jag tror att det kommer att göra. Vad ska ni göra idag då?

Av Kalle Larsson - 26 juli 2011 17:37

Sitter på bussen på väg hem efter att ha tränat. Gick ovanligt bra för att jag kände mig lite trött och seg tidigare. Ska hem och se till att man får i sig lite käk. Sen är det allsång på skansen med Månsan. Vad ska ni hitta på ikväll då?

Av Kalle Larsson - 26 juli 2011 14:43

Sitter på bussen påväg till Lindesberg för att träna. Känns skönt att röra på sig. Vad hålls ni med idag då?

Av Kalle Larsson - 26 juli 2011 07:40

Sitter vid stationen i Lindesberg för att strax åka till Örebro. Får se hur det kommer att gå idag då. Det visar sig, för ena dagen är inte den andra lik.Hoppas att alla får en toppen bra dag och sköt om er.

Av Kalle Larsson - 25 juli 2011 22:20

Väldans vad det åskar så här på kvällskvisten. Var länge sedan det var ett sådant åskväder. Men man börjar bli trött på det här nu, skulle vilja ha mera sol nu. Det skulle vara en perfekt avslutning på sommaren och en fin början på hösten, varför kommer du inte solen? Vad är det du väntar på? Vad är det du håller inne? hehe.

Nu ska jag lägga mig och hoppas att man vaknar upp till ett mycket bättre väder än vad det har varit nu på kvällen.

Av Kalle Larsson - 25 juli 2011 18:21

Då var man hemma igen. Det var skönt att träna och skönt att slippa tänka och ödsla sin tanketid åt idioten som gjorde det där i Norge. Skönt att för en gång skull tänka på nå annat än det som man har tänkt på i flera dagar nu. Visst, tankarna till de anhöriga till de drabbade kommer alltid finnas där, oavsett om man vill eller inte. Men idioten som utförde det hela förtjänar inte att tänkas på. Såna ska man bara inte ödsla sin tankeverksamhet på. Men ibland så går det bara inte, de tankarna kommer hela tiden fast man inte vill.

Ska väl försöka det bästa jag kan för att inte tänka på honom. För mig är han död, finns inte.

Får väl glädja mig med att sjunga allsång idag när det är Lotta på Liseberg klockan 20.


Är ni med då?

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards