kallegoeswritning

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Kalle Larsson - 1 maj 2011 23:30

Då var det klart för 2 timmar sedan ungefär att man beställde en Iphone 4. Så nu får man vänta på att den kommer att komma. Jag kommer att vänta med spänning. Och med en otålighet, för att man vill ju helst ha den fortast möjligt. Känns faktiskt ganska skönt att man får en sån, alltid velat haft den. Sade till Sami per sms att man vill ju åka in någon dag och börja köpa skal och så. Kul och se vad det kan finnas för någe. Ska även kolla på internet och se vad det finns.

Ska väl väl göra det nu innan man ska lägga sig. Men ni får ha det så gött allesammans. Ta hand om er.

Av Kalle Larsson - 1 maj 2011 20:37

Som rubriken säger så kan det bli sann att jag ska skaffa en Iphone 4 nästa månad då mitt abonnomang går ut då. Då sa pappa till mig tidigare att vi kunde skicka efter en nästa månad. Vi pratade lite om priser om hur det kommer att kosta i månaden och så och det lät faktiskt rätt okej. Så då är man troligen en Iphone ägare snart med andra ord. Gött säger jag bara.



 

Av Kalle Larsson - 1 maj 2011 15:27

Då var man hemma från Lugnet efter en helg med dricka, taco, vandring från Lindesberg till Gusselhyttan och allt vad helgen bjöd på. Så idag så mår man som man förtjänar. Hade lite insidenter som skedde som inte var så trevligt, ni förstår nog vad jag menar, speciellt de som var med på plats.

Förutom de otrevliga så var det annars trevligt utöver det vanliga. Åt tacos som sagt i fredags och drack lite granna och sjöng lite allsång under kvällens lopp som det brukar hända på lugnet.

Igår så var jag och Sami in till Lindesberg för att vi skulle handla lite mera dricka på systemet till kvällen. Innan vi gjorde det, så gick vi på stan lite och kollade runt. Vi gick till bokia där jag ville så gärna köpa den här Patrik Sjöberg boken, men gjorde det inte, jag vet inte varför, men ska göra det i veckan tror jag. Tycker så himla synd om honom efter det som har hänt med honom. Fattar inte hur människor är funtade i huvudet, hur fan kan man ens komma på att tänka tanken att förgripa sig och utnyttja sexuellt på barn av alla människor? På praktiken så pratade vi om det här ämnet i 30 minuter. Så det var ett hett samtalsämne.

Men iaf, efter vi hade varit i stan och allt, så gick vi från Lindesberg till Gusselhyttan som ligger runt 1 mil eller så. Så det var bra gjort av oss tycker jag.

Så nu är jag hemma iaf och nu har jag tänkt och ta det lugnt. Så lugnt som det bara går att göra. Men ni får ha det så bra och sköt om er.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards