kallegoeswritning

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Kalle Larsson - 3 maj 2011 20:21

Nu har Wera och jag, men framförallt Wera hållit på med att göra en ny header på min blogg här. Vilket jag är evigt tacksam för. Nu kan jag i framtiden säkerligen göra den själv. Har lite planer för hur jag ska göra härnäst, men det tänker jag absolut inte avslöja förstås. Det kommer att visa sig.

Av Kalle Larsson - 3 maj 2011 17:58

Är hemma hos Wera en stund nu. Vi ska väl chilla lite och ta det lugnt. Snacka lite om allt som faller oss in. Det visar sig.

Har varit på stan efter praktiken för att få tag i min jobbcoach. Skulle ha behöva lite papper skrivna, men det får jag ta på fredag istället, för att hon var inte där hon brukar hålla till.

Men medan jag gick dit så ringde de från arbetsförmedlingen för att man skulle på möte med de på torsdag klockan 10 på morgonen. Det var något att en massa papper skulle vara skrivna även där. Vi får väl se vad det gäller.

Sen imorgon så blir det att åka till Örebro med Sami, Bettan och Amanda för bio. Vill så gärna se den där Water for Elephants med Robert Pattingson och Reese Whiterspoon. Den verkar så himla bra, den har även fått bra kritik av vissa.


Ska väl göra Wera sällskap nu, men ni får ha det så gott och ta hand om er.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards