kallegoeswritning

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Kalle Larsson - 16 maj 2011 19:56

Nu blir det att kolla total blackout med grannarna. Det ska bli ett sant nöje att se i vanlig ordning. Blir lika kul och se vad det är för människor som kommer med och tävlar. Allt från fjolliga killar, fjortisar, korkade blondiner och gudarna vet vad. Men vi får se vad programet har att erbjuda.

Av Kalle Larsson - 16 maj 2011 12:46

Precis när jag hade avslutat förra inlägget så hör att min mobil ringer. När jag ser vid displayen så ser jag att det är Sami som ringer mig. Jag svarar och han frågar om jag ville möta upp honom vid ica eftersom han var på väg hem från Gusselby hos Bettan.



 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 



Nu så ska jag kolla upp lite tider till bussen in till stan. Ska bli skönt att träna lite faktiskt. 


Var nöjd med allt som livet ger, allting som omkring dig ser 

Av Kalle Larsson - 16 maj 2011 10:41

Återigen så vill jag hemskt gärna säga TUSEN TACK TILL ER LÄSARE!!! Jag är så JÄVLA GLAD (ursäkta uttrycket, men jag är faktiskt det). Det kan bero på att igår så var det 109 stycken och kollade in hos mig. Vilket är den högsta siffran någonsin. Det är så himla kul att det är några som är intressarade att läsa trots allt. Tusen tack ännu en gång.

Idag så hade jag tänkt att åka in och träna, det var ett tag sedan man gjorde det och det är bara skönt om man rör på sig lite. Får se när man åker in, vilken tid. Vet inte annars vad som ska ske idag. Ska väl in till biblan och kika lite på böckerna där. små läsa i någon intressant för tillfället.

Nu ska jag se till och käka lite. Men vi höres och ha det så gätt.


Var nöjd med allt som livet ger och allting som omkring dig ser

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards