kallegoeswritning

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Kalle Larsson - 13 maj 2011 21:57

Om cirka 40 minuter så är det Lady Gaga konsert på tv som jag har under veckan velat sett på. Det är pga att jag själv och Sami var på henne för 1 år sedan på globen. Det var en riktig grym konsertshow, en av de bästa som jag har varit på faktiskt. Får se hur konserten ser ut när man kollar på den via teven, kul att få lite flashbacks.



 

Av Kalle Larsson - 13 maj 2011 17:48



Tror detta kommer bli sommarplågan nummer 1 i sommar! Lyssna och avgör själva!

Av Kalle Larsson - 13 maj 2011 16:54

Det blev ingen trip till bussen. När jag nästan var framme så såg jag att bussen kom och åkte förbi. Snacka om otur, det var min otur idag när det väl kommer till pass. Vad kommer härnäst? Istället för att åka in till stan så gick jag och möte upp Rebecca (grannen) som hade slutat skolan och som gick från skolan. Kom till bruket då vi möttes upp. Sen gick vi hem till de. Och nu sitter jag här hos de. Kommer nog att vara här ett tag.


 


 


 


 



 



 






 

Av Kalle Larsson - 13 maj 2011 14:59

Det blev inget vedstaplande idag. Det blev så att jag fick städmani istället. Städade hela köket, hallen och sen delar av mitt rum. Mycket mer gjorde jag inte. Fick bara sånt där bing i huvudet att nu ska jag städa. När pappa kom upp från källarn så frågade han mig om jag var sjuk på ett skämtsamt sätt, eftersom jag inte brukar vara den som städar annars. Det är ju ingen favoritsyssla precis som man vill göra. Men när man får ett ryk så ska man passa på medan man lusten kvar.

Nu funderar jag på att dra till stan en sväng och kika igen. Funderar på att käka pizza idag, är bra sugen. Det var ju ett tag sedan man gjorde det. Så det får lov och bli idag för en gång skull då det är fredag och allt.

Ska kolla efter busstider nu, men vi höres och ta hand om varandra.

Av Kalle Larsson - 13 maj 2011 10:47

Jahopp, då var det fredag idag. Kändes som att det var måndag igår. Förstår inte att veckan kan gå så himla fort?! Den går så himla fort så man vet inte vad. Det är redan fredag idag. Inte klokt. Och det är inte en helt vanlig fredag. Utan det är fredagen den 13:e idag. En dag som man får passa sig riktigt noga med för de som tror att denna dag för med sig en massa otur. Med mig så har det inte hänt något speciellt med när det gäller otur. Kommer ihåg en enda gång då jag gick på mellanstadiet i hagabackens skola, då jag kom till skolan, då var ett par kompisar där och precis då man kom till skolan så fanns det linbana där och då skulle vi typ tävla vem som kom dit först av oss. Och innan jag visste ordet var att jag snubblade på en sten som jag inte såg som var i vägen för mig. Och jädrans vad man fick ont i knäet eftersom jag slog i det. Kom ihåg att jag fick värsta blåmärket i några dagar.

Men men, sånt händer ju och vi får hoppas att ingenting händer idag. Det skulle ju vara förargligt.

Idag så vet jag inte vad som händer. Funderar på att åka in till stan igen en sväng. Skulle hjälpa pappa med ved först innan jag ska göra något annat. Den där vedhögen håller på att krympa för varje dag nu. som Sandra sa igår som bor nedanför oss "nu ser man iaf bilarna", hehe. Det känns skönt att den blir färdig snart.

Ne ska väl ta och käka någonting nu ja. Få väl se vad som händer under dagens lopp. Ha det gött allesammans.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards