kallegoeswritning

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Kalle Larsson - 22 maj 2011 23:17

Kollat klart på Irene Huss för en stund sedan. Just nu kollar jag runt lite på teve om det finns nåoot annat att kolla på, men det verkar som att det inte gör det. Men det gör inget, för jag känner mig ändå så pass trött så jag tänker nog gå och lägga mig nu. Möjligtvis så blir det och läsa en stund om man orkar det.

Imorgon så hoppas jag att de från arbetsförmedlingen ringer och hör om det där om Örebro. Troligtvis så kommer jag att tacka ja till det. Många verkar positivt till att jag kör det där. Så jag tror nog att jag kommer att tacka ja. Man kommer ju ha någonting att göra iaf, så det är ju skönt det iaf.

Annars imorgon så ska jag träna en sväng. Ska bli skönt att göra det. Gick ju så bra förra veckan med det, så det är bara att se kjust på det denna här veckan som kommer också. Det är inte mer med det liksom.


Att propå nå helt annat så kollade jag in aftonbladet en sväng. Där stod det vid nöjesidan att det stod att amerikanska skräptidningar påstod att Britney Spears hade opererat sig för att bli smal. Då slog hon tillbaka med att hon hade dansat sig smal istället. Det tror jag hellre på eftersom hon håller på och förberedder sig för den turnén som ska göra i framtiden. Eftersom hon har mycket dans och att spexar med sina turneér så krävs det mycket träning med kondition och dans flera timmar om dagen. Så det är inte så konstigt att man går ned i vikt. Är det så konstigt med det? Nej!

Sen hittade jag några bilder som är alldeles nytagna på henne som jag tycker att hon ser extremt bra ut för att vara henne.


 


 

Av Kalle Larsson - 22 maj 2011 21:02

Nu är det Irene Huss som gäller. Nattrond som filmen heter. På kanal 5 om någon är intresserad.


Ni får ha en bra kväll allihopa och ta hand om er.



 

Av Kalle Larsson - 22 maj 2011 20:40

Då har man varit och käkat glass i vårsolen i Lindesberg med Manda och Sami. Det blev en stor mjukglass som var så himla god. Det bara smälta i munnen på en. Får bli ett bra tag innan man tar en sådan igen för att få samma känsla då med. Det är så om man inte äter något på väldigt länge så är det så himla gott, godare än vad det är om man äter det väldigt ofta.

Sen så åkte vi hem och sen har jag bara tagit det lilla lugna. Nyss så skrev jag upp en massa författare och deras böcker som jag ska läsa i sommar. Har räknat ihop att det blev totalt 61 böcker av 8 olika författare. Inte illa säger jag bara, hehe. Men ska nog skriva upp några författare och böcker som jag ska läsa senare. Ni kanske tycker att jag är lite wierd över att jag kommer att läsa dessa böcker på en sommar, men är man en van bokläsare som jag är så är det inte så konstigt.

Ska väl nu kolla på vad det är för film eller nått på teven som man kan se ikväll. Ha det gött så länge.

Av Kalle Larsson - 22 maj 2011 13:00

Då var det söndag igen. Och världen överlevde. Igen efter otroligt många gånger förutspåerier om att jorden skulle gå under ett visst datum. Att människor kan ha sånt här som nöje förstår jag inte, varför inte bara inse att man inte kan förutse sånt här i förväg. Jorden tar ut sin rätt när den vill och känner för det. Det kan inte vi människor sitta och räkna ut bara sådär hur som helst. Sånt kan man bara inte göra hur som helst. Men nog snackat om det.

Senare under dagen så kommer man att åka till stan för att träffa Manda och Sami och ska ta en glass vid 37:an. Det ska bli gött som tusan. Det var ju inte länge sedan man var där och åt en mjukis, så det blir nog det idag med. Perfekt i detta sommarväder som dagen bjuder på idag.

Just nu taggar jag lite med musik. Lyssnar på en låt som Irland hade med i Eurovision Song Contest förra lördagen. Jedward heter gruppen som består utav tvillingarna John och Edward som är lite speciella. De är fulla av energi och spexar till det riktigt ordentligt på scenen och kan aldrig vara stilla. De är som 2 duracellkaniner med jättehögt hår som de har trorligen hur mycket hårspray i, hehe. Men låten är rätt okej faktiskt. Låten heter Lipstick och här får ni ett smakprov på den, ni som inte har lyssnat på den. Tyvärr så är det en dålig kvalite på den. Annars så får ni lyssna på låten på spotify om ni har det, där är det ju mycket bättre kvalité.


Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards