kallegoeswritning

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Kalle Larsson - 29 maj 2011 19:57

Tidigare idag så var man med Manda och Sami och gick ned till affärn för att köpa en glass och steka lite i solen. Tog den nya varianten utav daim som är en smak av päron. Den var super god, nästan godare än vad den med vanlig är. Manda och Sami tog en varsin twister. Den är också god.

Sen var det att gå hemåt för att Manda skulle se på elitloppet från solvalla.

Just nu sitter man hemma hos familjen Nyvall och kollar på mästarnas mästare. Det börjar dra sig ihop till final. Hoppas att Stenmark tar det här nu! Heja Heja.

Sen klockan 22 så är det sommarpratarna. Vill ursäkta om jag sa tidigare i veckan om det var igår samma tid. Men så var det inte, det är idag. Då blir det att kolla på det sen.

Men ni får ha det så gött så höres vi senare.


Hej och hå.

Av Kalle Larsson - 29 maj 2011 13:04

DÅ har man kommit hem efter en stund hos farmor. Hon fick en massa trisslotter som hon gillar så otroligt mycket av oss och sen av min faster fick hon en bukett med blommor. Sen av min andra faster fick hon något annat som jag inte uppfattade riktigt vad det var riktigt, engagerade mig inte riktigt vad det heller.

Så nu är man mätt av alla kakor och bullar man har ätit hos henne. Kollar lite på teve, men det verkar inte som att det är nå intressant, så det är någon dokumentär på kanal 9 som jag kollar på.

Under senare idag kommer nog syrran och hennes kille förbi som ska fira mamma. Jag gav mamma massa trisslotter jag med eftersom hon också gillar trisslotter väldigt mycket. Så det blev det också. Hur ska ni fira eran mamma idag? Eller hur ska ni fira med era barn om ni själva är en mor till era barn?

Av Kalle Larsson - 29 maj 2011 10:48

Ville bara skriviet ett litet kort inlägg där jag ska gratta alla mammor i hela världen. Ska åka till farmor nu och fira henne, så det blir inte så värst långt inlägg just nu. Men grattis alla mammor iaf, hoppas att ni får en toppen bra dag idag.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards