kallegoeswritning

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Kalle Larsson - 7 maj 2011 16:15

Har varit på bomässa i Lindesbergs Arena med mor. Kollade vad de var för någonting. Det var en hel del folk där under den tiden vi var där. Blev stoppad av de som hade om viasat. De ville göra så att det blir billigare att kolla på teven och bla bla bla. Då sa jag att pappa inte var med så det blev ingenting med det, eftersom det är pappa som är mest inne i det där med tv och kanaler i våran familj. Sen tog man en del bilder förstås som jag tänkte ta lägga in.



 



 






 




 




  '



 



 



 



 



 




 




 





 





 




 




 




 




 




 



 

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards