kallegoeswritning

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Kalle Larsson - 5 maj 2011 23:02

Då var det torsdagkväll igen då. Har inte skrivit något på 1 dag nu. Det har hänt lite grejer sen jag skrev sist. Om man ska börja med igår så var man i Örebro med gänget (Amanda, Sami och Bettan). Åkte in med bussen till Örebro, men det var meningen att Bettan skulle med den bussen som jag tog. Det visar sig att hon missat den. Så det var ju inte bra.

Det var tänkt att vi alla skulle gå på bio i Örebro, men så blev inte fallet. Vi åt på kinamuren och tänkte att det skulle bli jäktande att sitta där och äta buffé och så och sen dra på bio på det. Det blev visst lite stressande. Då åkte vi till Marieberg i stället och kolla in läget. Var in på kjell och compani för att köpa skal till min Iphone 4. Köpte en helblåvariant och en guldig. Sen när ví väl vara klara på Marieberg så åkte vi hemåt.

Då man väl var hemma och gick in på mitt rum kollade vid skrivbordet, så märker jag hur något iphone liknande kartong låg där och jag kunde ju inte tro att det var sant att jag hade fått den. Så jag blev naturligtvis jätte, jätte glad över det. Så jag började att fixa i ordning den så att jag kunde börja använda den. Allt som allt tog det över 2 timmar. Gick i säng 00:45 inatt. Det var en massa krångel först som jag inte fattade mig på riktigt. Men till slut så gick det vägen.

Så i natt så fick jag inte många timmars sömn för att man skulle upp till tandläkaren tidigt. De fick laga en lagad tand vars en liten bit på tanden hade låsnat för ett tagen sedan. Så det gick ju fort över.

Sen var det bara att gå till det ena platsen efter den andra. Till arbetsförmedlingen. Jag säger bara ojojoj (och ruskar på huvudet). Snacka om att de har noll koll på allting. De visste fan till en början att jag var på praktik och har varit där ett tag nu. Sen en kort sekund efter när de skrollade ned lite på datorn, så såg de att jag var ute på praktik faktiskt. Då blev jag faktiskt irriterad. Inte så lite heller.

Så fort det var över, så var det dags att köpa lite tårta vid frosth för att bjuda de på tallåsen för att jag slutar imorgon. Så idag så kändes det verkligen riktigt tungt faktiskt att jobba, det kändes tungt och träligt för att ha i tanken att man ska sluta. Det var så många som sa att det var tråkigt att man skulle sluta och fick så mycket lyckoönskningar till framtiden osv. Idag fick jag även blommor av chefen på tallåsen för att tacka att jag har varit där. Det var jättefina blommor.

Så imorgon så kommer det att bli en tråkigt farväl av både personal och pansionärerna. Det är så det är.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards