kallegoeswritning

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Kalle Larsson - 11 maj 2011 22:04

Då har man varit på bingo som var den andra gången den här säsongen. Som vanligt så var man nära några gånger. Men man ska inte gräva sig i det, det är så det är. Antingen vinner man eller så gör man det inte. Man får hoppas på bättre tur nästa gång.

Nu ska man se lite på teve och möjligtvis någon film. Vet ännu inte. Det visar sig. Men ni får ha det så gött allesammans. Ha det bra.


  


På plats!


 

Redo för att spela!


 

Var tvungen och köpa någe gött under spelets gång.

Av Kalle Larsson - 11 maj 2011 14:31

Vad passar det inte bäst med denna dag än att ta en välförtjänt promenad runt kvarteret? Och sedan kolla in läget vad grannarna håller på med. När man var ut så inte så många ute idag, det kanske beror på att de jobbar idag. Det mycket möjligt. Det var bara 3 stycken som var ute och håll på med trädgården, vilket jag tycker att de gör rätt i. Man ska passa på och vara ute så mycket som möjligt när det är fint väder och hålla på med sånt som man inte brukar göra annars. Så underbart.



  


 


 

Av Kalle Larsson - 11 maj 2011 11:00

Vaknade för en kvart sedan. Så nu sitter jag och käkar lite frukost medan jag sitter här och skriver några rader. Det blir äggmackor att äta plus en liten apelsin till det. Det är inga fel. Det slinker ned bra i magen kan jag lova.

Sen efter frukosten så blir det ut och stapla lite mer ved. Jag lovade pappa att göra det efter att jag hade vaknat idag. Så det får bli en stund idag.

Sen blir det att fortfarande att läsa ur min braiga bok som jag håller på att läsa, kan inte lägga ifrån mig den. Den är sååå bra så det inte är klokt. Ni borde läsa den och sen se filmen efteråt.

Senare ikväll så är det bingotime. Premiär för mig iår, men premiären för hela spelandet var förra onsdagen då jag inte kunde vara med, då man var i Örebro med gänget. Men idag så får det lov att bli lite spelande för min del. Så vi får väl se hur det går för mig. Det skulle inte sitta helt fel med att få lite kulor idag.

Nej, nu blir det att käka klart och sen ut och stapla ved. Ha det bra så länge så höres vi senare under dagen. Ha det gött.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards