kallegoeswritning

Direktlänk till inlägg 11 maj 2011

God förmiddag!

Av Kalle Larsson - 11 maj 2011 11:00

Vaknade för en kvart sedan. Så nu sitter jag och käkar lite frukost medan jag sitter här och skriver några rader. Det blir äggmackor att äta plus en liten apelsin till det. Det är inga fel. Det slinker ned bra i magen kan jag lova.

Sen efter frukosten så blir det ut och stapla lite mer ved. Jag lovade pappa att göra det efter att jag hade vaknat idag. Så det får bli en stund idag.

Sen blir det att fortfarande att läsa ur min braiga bok som jag håller på att läsa, kan inte lägga ifrån mig den. Den är sååå bra så det inte är klokt. Ni borde läsa den och sen se filmen efteråt.

Senare ikväll så är det bingotime. Premiär för mig iår, men premiären för hela spelandet var förra onsdagen då jag inte kunde vara med, då man var i Örebro med gänget. Men idag så får det lov att bli lite spelande för min del. Så vi får väl se hur det går för mig. Det skulle inte sitta helt fel med att få lite kulor idag.

Nej, nu blir det att käka klart och sen ut och stapla ved. Ha det bra så länge så höres vi senare under dagen. Ha det gött.

 
 
Miimz

Miimz

11 maj 2011 13:38

Nu blir jag nyfiken, vad är det för bok du läser som är så braig? :)
Hoppas att det går bra för dig på bingon!

Kramen!

http://miimz.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

11 maj 2011 14:31

Det är den berömda boken som är snackisen för mig här inne, Water for elephants :)
T

Tackar så mycket :)

Krams :)

 
Miimz

Miimz

11 maj 2011 18:03

Ååååh! Den filmen vill jag väldigt gärna se! Och om du säger att boken är jätte braig så måste jag ju sätta tänderna i den också ;)

Kram

http://miimz.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

11 maj 2011 22:01

Det tycker jag allt att du ska göra :D

Kram Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kalle Larsson - 13 november 2011 17:48

Nu har jag bestämt mig lite här. Jag har gjort en ny blogg på wordpress.com. Känner att jag vill testa lite nytt och så. Kommer att spara denna blogg, skulle vara helt onödigt att ta bort så många minnen, så många upplevelser som man har skrivit här ...

Av Kalle Larsson - 12 november 2011 11:01

Skönt det är med helg. Skönt att man kan sova ut om dagarna nu när det är helg. Det märks att man är inom resturangmiljö där det händer en massa saker hela tiden. Inte konstigt att man blir trött på kvällarna när man är hemma. Det är lite skillnad mo...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 22:18


TIdigare idag fick jag ett nyhetsmeddelande från expressen där det stod att Björn Ranelid kommer att ställa upp i nästa års melodifestivalen. Min första tanken var: Detta är ett skämt, det här går jag inte på. Inte för att jag har något emot Björn Ra...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 21:22

... för Scary movie 3. Tycker den är asbra och det är sån humor jag har och jag önskar att de som gör scary movie filmerna gör flera stycken till. Jag får aldrig nog faktiskt om jag ska vara ärlig. Jag skulle kunna kolla på hur många som helst utan a...

Av Kalle Larsson - 8 november 2011 22:37

  Ett litet roligt klipp, hehe.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards