kallegoeswritning

Direktlänk till inlägg 21 maj 2011

Nattens äventyr!

Av Kalle Larsson - 21 maj 2011 13:41

Då har man nästintill vaknat till efter nattens äventyr. Blev från klockan 3 till klockan 7 på morgonen. Så snacka om att man blev ganska så trött. Och att man är ganska så seg nu 6 timmar efter att man har vaknat. Så det blir nog inte så mycket gjort idag kan jag tänka mig.

Men iaf, jag, Sami och Manda åkte till Danshyttan för att Sami skulle fotografera några orrar som är bäst att fotografera någon gång mitt i natten och morgonen. Det var rätt okej faktiskt. Tills slut så fick man se några orrar, men de var så långt bort så man såg de knappt, så man var tvungen att kolla väldigt noga.

Innan vi gick för att kolla på orrarna så grillade vi lite korv som Manda och Sami hade med sig. Det var inge fel alls. Så Manda gjorde ihop en brasa som vi kunde grilla på. Det var rätt så mysigt faktiskt.

Så det var den natten. Nu så ska jag väl stoppa i mig nått och äta tror jag. Magen säger att den vill ha något att äta. Men vi höres senare under dagen.


  


Sami


  


Amanda som inte vill vara med på bild :)


  



  


Amanda fixar och trixar med brasan :)


  


 
 
Brizen

Brizen

21 maj 2011 15:00

Ser riktigt mysigt ut på bilderna med stugan där ute till skogs och grillningen.
Ha en fortsatt fin lördag!
Kram

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

21 maj 2011 15:01

Det var det också :)
Detsamma, Elisa :)

Kram på dig min vän :)

 
Sami

Sami

21 maj 2011 23:00

Hej
Det var en väldigt trevlig natt/morgon. Mycket trevliga ljud ifrån naturen samt mycket trevligt sällskap, hoppas på fler gånger.

http://www.ipadblogg.wordpress.com

Kalle Larsson

21 maj 2011 23:34

Japp Sami, det var det allt :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kalle Larsson - 13 november 2011 17:48

Nu har jag bestämt mig lite här. Jag har gjort en ny blogg på wordpress.com. Känner att jag vill testa lite nytt och så. Kommer att spara denna blogg, skulle vara helt onödigt att ta bort så många minnen, så många upplevelser som man har skrivit här ...

Av Kalle Larsson - 12 november 2011 11:01

Skönt det är med helg. Skönt att man kan sova ut om dagarna nu när det är helg. Det märks att man är inom resturangmiljö där det händer en massa saker hela tiden. Inte konstigt att man blir trött på kvällarna när man är hemma. Det är lite skillnad mo...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 22:18


TIdigare idag fick jag ett nyhetsmeddelande från expressen där det stod att Björn Ranelid kommer att ställa upp i nästa års melodifestivalen. Min första tanken var: Detta är ett skämt, det här går jag inte på. Inte för att jag har något emot Björn Ra...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 21:22

... för Scary movie 3. Tycker den är asbra och det är sån humor jag har och jag önskar att de som gör scary movie filmerna gör flera stycken till. Jag får aldrig nog faktiskt om jag ska vara ärlig. Jag skulle kunna kolla på hur många som helst utan a...

Av Kalle Larsson - 8 november 2011 22:37

  Ett litet roligt klipp, hehe.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards