kallegoeswritning

Direktlänk till inlägg 28 maj 2011

Ett nattligt inlägg!

Av Kalle Larsson - 28 maj 2011 00:21

Då har man kollat på en film och innan det så kollade jag på en film, men den var så dålig så ja kollade bara en kvart på den. Det var någon vampyrfilm som heter sucks och den handlade om ett band som åker på turne runt om i landet och vid ett ställe där de ska giga så hittar en tjej i bandet en skum kille som hon börjar prata med. Sen när giget är klart så följer hon med honom hem och då visar det sig att den där skumma killen är en vampyr och hela hans familj är en vampyrer. Och då blir det ju självklart så att hon blir det också. Sen när bandet väntar på henne nästa dag för att åka vidare på sin turne så åker de vidare utan henne. Men där stoppade jag filmen, då tyckte jag att det var inte värt att se en sekund på den filmen. Usch och fy, den sämsta filmen på väldigt länge tycker jag.

Men sen så såg jag en annan film som heller inte var så vidare bra, men var bättre än den första iaf. Den herer the watcher och handlar om en kille som ligger i skilsmässa med sin fru. Medan han ligger i skilsmässa så åker med sin bil efter sitt jobb en annan väg hem för att låsas om att hans bil är pajad. Sedan går han in genom skogen och sen ser han ett hus därute. Vid köket så ser han att det är en tjej som står och diskar. Då känner han sig lycklig av att se henne där och återvänder dit varje dag för att kolla in henne. Men sen en dag så upptäcker tjejen honom och ber honom komma in. Tjejen börjar prata om att det kanske var förutbestämt att det var så att de skulle träffas. Sen börjar hela filmen med att tjejen blir alldels galen i honom och förföljer honom vart han än gick och är helt inne i att det är ödet som förde de samman.

Med tiden så anar det massor med konsekvenser än vad killen anade. Tjejens ex börjar luska vad de håller på med och det blir ett jädrans liv och det blir den ena dramatiken efter den andra. Och det slutar med en katastrof.

Ja, som ni kanske läser så var den här filmen inte något vidare, men den gick ju att kolla på.

Funderar nu på att lägga mig nu. Wera hade smsat mig tidigare under kvällen om jag ville följa med henne på Löafesten senare idag om det var fint väder. Då sa jag att det skulle väl vara trevligt. Ska höra mer med henne imorgon om lite mer exakt vad som kommer att hända. Annars så blir det att åka till Linde för att köpa lite god dricka som man kan dricka imorgon.

Annars så ska jag väl hjälpa pappa med veden under dagen. Det är så det ser ut just nu.


Men ni får ha det så bra allesamman så höres vi imorgon. Ha det bra så länge så höres vi, Ta hand om varandra.

 
 
Brizen

Brizen

28 maj 2011 13:19

Ja fy en del filmer står man bara inte ut att se klart om ens bara en liten del av.
Lät som en usel film m vampyren.

Vet inte vad det andra är för film om du menade denna "the watcher"; http://www.youtube.com/watch?v=3HX-qQgDGaM

"B"

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

28 maj 2011 17:07

Ja gud ja, men tacka vet jag twilight som är miljarder gånger bättre än det här :)

Nej, tyvärr så var det inte denna som länken visar. Om det är med Julie Stiles så är det rätt.

 
Brizen

Brizen

28 maj 2011 18:05

Har inte sett någon Twilight film *flabb*
Ingen lust/lockelse alls att se den *smaken är som..*

Ok då ska jag kolla upp den rätta:) ..

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

28 maj 2011 18:13

Okej, ja den serien är väl mest för ungdomar :)

Japp, det får du göra :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kalle Larsson - 13 november 2011 17:48

Nu har jag bestämt mig lite här. Jag har gjort en ny blogg på wordpress.com. Känner att jag vill testa lite nytt och så. Kommer att spara denna blogg, skulle vara helt onödigt att ta bort så många minnen, så många upplevelser som man har skrivit här ...

Av Kalle Larsson - 12 november 2011 11:01

Skönt det är med helg. Skönt att man kan sova ut om dagarna nu när det är helg. Det märks att man är inom resturangmiljö där det händer en massa saker hela tiden. Inte konstigt att man blir trött på kvällarna när man är hemma. Det är lite skillnad mo...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 22:18


TIdigare idag fick jag ett nyhetsmeddelande från expressen där det stod att Björn Ranelid kommer att ställa upp i nästa års melodifestivalen. Min första tanken var: Detta är ett skämt, det här går jag inte på. Inte för att jag har något emot Björn Ra...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 21:22

... för Scary movie 3. Tycker den är asbra och det är sån humor jag har och jag önskar att de som gör scary movie filmerna gör flera stycken till. Jag får aldrig nog faktiskt om jag ska vara ärlig. Jag skulle kunna kolla på hur många som helst utan a...

Av Kalle Larsson - 8 november 2011 22:37

  Ett litet roligt klipp, hehe.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards