kallegoeswritning

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Kalle Larsson - 3 december 2010 19:27

Nu så har jag äntligen eclipse i min hand på blu-ray, gud vad jag har längtat att få den. Den är ju så himla bra. Så nu kan jag äntligen lägga den i min samling bland alla mina andra blu-ray filmer.


  



Sen idag så var jag och simmade endast. Jag skulle ha varit och träna på gymmet, men jag orkade inte idag. Så det blev endast simning. Men det är inte fy skam det, bättre det än ingenting alls som man brukar säga.

Idag på W4U så var chefen för hela företaghet Work For You på besök hos oss. Det var en trevlig man faktiskt, verkligen omtänksam och storhjärtad man. Det märks att han har många järn i elden. Han ville att jag skulle skicka någon novell som jag har skrivit till honom eftersom vi kom in på vad för slags jobb jag skulle vilja ha. Då kom jag in på att jag skulle vilja vara författare och jag gillar att läsa böcker. Man märkte att han blev väldigt intresserad och ville så hemskt gärna vilja läsa en novell av mig. jag tyckte det var så kul och sa självklart att han fick göra det. Det gör inte mig emot.

Sen slutade vi lite tidigare, klockan 16 för att coachen skulle åka iväg på någonting, någonstans söder om Örebro. Då ringde jag pappa och hörde vart han var någonstans (för att han och syrran var i Örebro idag där syrran köpte en ny dator, en laptop). De var i närheten utav Lindesberg och så de plockade upp mig vid konsumparkeringen. Så åkte vi raka vägen upp till syrrans lägenhet och fixa i ordning datorn då.

Sen var det att åka hem igen och fick en glad nyhet på posten. Som jag nämnde så fick Eclipse idag.

Senare ikväll så ska jag åter till Lindesberg där jag och Sami ska ta och köpa lite gott till filmkvällen ikväll. Så det visar sig vad det blir. Så det ska bli trevligt faktiskt.


Nu så ska jag lyssna på musik och koppla av lite granna. Låta mig flyga iväg i musikens värld ett tag. Ha det gott allesammans och ta hand om er.

Av Kalle Larsson - 3 december 2010 07:29

Nu känns det som att man aldrig har gått upp så här tidigt på flera år. Känns som jag skulle falla ihop och somna just nu på en gång. Men det får jag inte ta och göra. Ska ta bussen som går vid 08:00, så att jag kan komma iväg till träningen. Det är skönt att det är fredag idag iaf. Skönt att det är lite helg nu, det kan nog behövas.

Ska ta och käka lite frukost nu innan man drar till stan. Hoppas att ni får en toppen bra dag och ta hand om er.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards