kallegoeswritning

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Kalle Larsson - 22 december 2010 22:50

För 20 minuter sedan så kom man hem och snart blir det att lägga sig igen. Kan säga att det var den lugnaste kvällen man kan tänka sig på en arbetsplats. Det enda jag fick göra är att ta fram kvällsmat, lägga in i diskmaskinen, tvätta hela avdelningens golv som måste göras innan jul och sedan fick jag vara med en tant när hon kollade på tv. Det var det enda som jag gjorde idag. Man tror inte att det är sant, men man blir ju ganska trött av att ingenting göra. Det är helt sanslöst. Efter denna pass, så kan jag säga att jag gillar mer dagtid en kvällspass då på dagtid då finns det mycket mer att göra än på kvällspasset. Alla är olika, jag är en sån när man är på en arbetsplats så ska man ha någonting att göra hela tiden och det har man på dagtid. Så imorgon så blir det att gå upp tidigt och köra dagtid och då blir det full rulle säkerligen och sen efter morgondagens pass så blir det julov i 3 dagar. så skönt.

Nu ska jag dricka en nespresso innan man ska lägga sig. Kommer nog att sova som en stock iaf fast jag tar mig en kopp.

God natt alla och ta hand om er och sköt om er.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards