kallegoeswritning

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Kalle Larsson - 9 december 2010 22:44

Sitter och försöker lugna ned mig inför vad som ska komma imorgon. Vill inte tänka allt för mycket just, vill bara att det ska vara över så att man vet svaret redan nu. Men det får vi allt veta imorgon. Vill bara påskynda alltihopa, mend det går ju tyvärr inte.

Idag så har jag iaf varit på W4U och taggat tills imorgon. Efter det så var det att gå till gymmet för att träna ett träningspass och sen blev det lite simning på det. Det var tänkt att jag skulle till syrran en sväng och hälsa på, men hon hade mattelektion så det blev inget av det. Men sen så smsade Wera om inte vi kunde hitta på något och då blev det att vara med henne. Vi sjöng karaoke lite granna, vilket var kul. Jag vann mest gånger.

Nu ska jag ta och lägga mig så att jag så att tiden går en aning fortare. Men imorgon så får ni besked, för alla ni som undrar vad tusan det jag håller på at skriva om. Den som väntar på nått gott, väntar aldrig för länge.

Ha det gott alla och ta hand om er.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards