kallegoeswritning

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Kalle Larsson - 7 december 2010 23:10

Det börjar lida mot sitt slut av kvällen och imorgon är det en ny dag. Gud vad snabbt den här dagen har gått egentligen. Förmiddagen tycker jag har gått segt, men inte resten av dagen. Den har gått så himla fort tycker jag så att man inte hinner med. kvällen har inte blivit som den hade tänkt. Pontus smsade om jag inte ville spela kinect sport med han igen. Men när jag kom dit och spela en liten stund med han så tog hans lillasyster, Rebecca, över så det blev så att hon och jag körde den mesta av kvällen istället. Det var lika trevligt det iaf.

Nu så ska jag ta och lägga mig. Ska upp imorgon för att träna. Men vi höres och ta hand om er allihopa och hoppas att ni har det bra.

Av Kalle Larsson - 7 december 2010 18:12

Just nu så sitter jag hos Anna, min syster och hälsar på. Har varit här i några timmar och tagit det lugnt. Nyss åt vi mat och det blev nyttiga hemmalagade hamburgare och potatisklyftor till det och det var inte tokigt kan jag säga. Funderar på att ta bussen hem som går vid vid 18:30 vid lassarettet. Undra vad man ska göra när man kommer hem då? Det är I form med Anna Anka ikväll på teven, annars är det nog inge speciellt skulle jag tro. Det visar sig.

Ska ta och dra nu, men ha det så gott och ta hand om er allihopa.

Av Kalle Larsson - 7 december 2010 07:34

Nu är det tisdag och det verkar som tiden bara rinner iväg. Det känns som hela den här veckan kommer går lika snabbt som förra veckan, förra veckan gick så himla fort så man hann knappt hinna med i svängarna. Idag så blir W4U nu på morgonen och sen blir det att träna på det. Ska bli skönt.

Annars ikväll så ska jag till Pontus idag som ville spela kinect igen, hehe. Så det ska bli roligt.

Nu ska jag snart gå till bussen och ta hand om er alla och ha det bra så höres vi senare under dagen.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards