kallegoeswritning

Alla inlägg den 31 december 2010

Av Kalle Larsson - 31 december 2010 13:03

Måste passa på och säga gott nytt år till er alla. Det är inte långt kvar tills det är dags att säga välkomna till de nya året. Det ska bli så kul och vad nästa år har att erbjuda. Det kan ju hända vad som helst, när som helst. Det ska bli kul. Men jag skulle vilja på nått sätt sumera året 2010 om vad som jag kommer ihåg det hela i både ord och bild. Det kommer nog att ta ett tag. Men det är ju struntsamma egentligen. Får nog sätta igång och skriva nu då.


Tänkte på att skriva lite vad "Gott nytt år" på olika språk om ni inte visste det:

Prospero ano nuevo (spanska)

buon anno nuovo (italienska)

Bonne année (franska)

Gutes Neues Jahr (tyska)

Xīn nián kuài lè (kinesiska)


Men ni får ha det så bra så länge och ha en toppen bra nyårsafton.


  

Av Kalle Larsson - 31 december 2010 01:29

Sitter uppe med pappa och kollar på gamla så mycket bättre avsnitt. Det går aldrig att få nog av de. Bra avslut på natten till sista dagen på 2010. Ska nog lägga mig snart för att jag är så trött. Blev så pigg efter att man kom hem, men nu kom tröttheten över mig igen. Men det är inte så konstigt vid denna tid dygnet. Men det är väl bara att man tar och går och lägger sig nu, så man orkar med morgondagen.

Ni får sova så gott och ta hand er. Ta hand om er och sköt om er.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards