kallegoeswritning

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Kalle Larsson - 21 december 2010 17:33

Då har man praktiserat sin andra dag. Det gick lika bra som det gjorde igår. Imorgon så är det kvällspass som gäller för mig. Så det ska bli spännande och se hur det funkar. Men jag tror att det kommer att bli väldigt lugnt, att det inte finns så mycket att göra. Speciellt när det är kväll och allt. Alla pansionärerna kommer nog att sova klockan 18 eller något. Men får man la se imorgon.

Just nu så sitter jag hos syrran vid tillfället. Men syrran är och tränar just nu så jag sitter alldeles själv i hennes och hennes killes lägenhet.

Sen så ska jag åka med mamma hem som är nere på stan med en väninna som käkar på kebabhuset. De har varit i Örebro hela dagen.

Senare ikväll blir det att gå över till grannen och kolla på morden i Sandhamn med de. Sen blir det nog att spela kinect som vanligt. Så det ska nog bli kul.

Borde nog stänga av datorn och göra nå annat innan man ska dra sig hemåt. Ni får ha det så bra alla och sköt om er.



  


Jag från syrrans webcam, ser inte så bra ut, men skitsamma :P



  


Säg ingenting att jag har använt hennes dator, det vore förargligt ;)

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards