kallegoeswritning

Alla inlägg den 27 december 2010

Av Kalle Larsson - 27 december 2010 23:10

Kom hem för inte så länge sedan från praktiken och är lite trött. Sitter här och tar det lugnt. Idag har det faktiskt hänt en hel del på praktiken, fast det var kvällspass. Förra gången jag var på en kvällpass, så fanns det knappt någonting att göra. Men idag så var det lite mer än så faktiskt. Det var ju skönt att det var så än att man inte fick någonting gjort, hatar att man inte har någonting att göra. Man blir bara så irriterad att gå runt som en idiot och man känner sig så rastlös. Och sen när man går hem för dagen så känner man sig att det var en onödig dag för att man inte har gjort något, men det är så olika. Men tur att det gick bra idag iaf. Hoppas att det gör liknade imorgon. Vi får hoppas det.

Funderar på att kolla på någon film som jag har köpt i helgen, men vet inte vilken. Det får vi se. Det kan ju ändras.

Men ni får ha det så bra allesammans, ha det gott och ta hand om er!

Av Kalle Larsson - 27 december 2010 11:05

Då var det bara 3 timmar kvar tills man ska gå på kvällspasset då. Sitter nu och surfar runt på olika bloggar på bloggplatsen om det finns någoe intressant. Har sett en och annan. Jag har tänkt på att det inte är så mycket killar som skriver blogg här på bloggplatsen, vilket är lite tråkigt. Det skulle vara lite roligare om det fanns fler som gjorde det. De bloggar jag följer är det bara 2 stycken som är killar. Det kanske är så att blogga är en typisk tjej grej och om det är någon kille som skriver en blogg är det lite så här smått töntigt. Men det kanske är fler killar än man anar som skriver blogg, det vet man ju aldrig. Jag har då inte sett att det är så många som bloggar iaf. Skulle vilja att de syns lite mera. Inte för att vara elaka mot er tjejer på nå vis, men ni dominerar verkligen i bloggfronten vad jag har fått sett. Men man kanske ska ta och se efter lite bättre då kanske man hittar ett par bloggar där killar skriver, vem vet?

Ska nu äta frukost nu så jag har det gjort. Ha det bäst och ta hand om er och sköt om er så syns vi snart igen.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards