kallegoeswritning

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Kalle Larsson - 12 december 2010 23:25

För en liten stund sedan så hittade jag äntligen min sladd till mobilen så att jag kan ta och lägga in lite bilder här på bloggen, det skulle vara förargligt om jag endast tog bilder från internet för det mesta. Det vore ju inte så kul, inte för er läsare iaf kan jag tänka mig. Har fått klagomål om att jag lägger upp bilder från google väldigt ofta, så det är bäst att man skärper sig lite och för att lägga ut lite mer "riktiga" bilder som jag har tagit.

Jag tänkte lägga ut lite bilder som jag har tagit på naturreservatet, det är inga speciella bilder, men alltid något. Tog inte så många, men det är skitsamma.


Bilderna ligger lite i oordning, men det gör ingenting.


      


Här står Sami och kollar in fåglar :)



    


Här var skylten som visade att vi var snart framme :)



På vår resa mot naturreservatet!




Här kunde man läsa om naturreservatet! :)



Bilden lite fel vinklad, men här var fåglar som man kunde se på naturreservatet :)


   


Så vacker utsikt :)


    



Sami på väg upp till toppen av kullen :)



Det fanns en rastplats där som man kan fika på, men helst vill man nog göra det på våren och sommaren :)






Sen blev det mat på Marieberg, det blev även köttbullar och potatis med lingonsylt som är typisk svensk husmanskost :)

Av Kalle Larsson - 12 december 2010 20:34

Då har man varit iväg till Örebro till naturreservat. Det var fint där, jag tog lite kort. Men det är så att jag hittade inte min sladd till mobilen så jag kan inte lägga ut några bilder just nu tyvärr, men får göra det vid något annat tillfälle, om jag inte hittar den senare ikväll, det visar sig.
Efter naturreservatet så blev det att åka till Marieberg och käka på resturang torget, det var gott som vanligt, inga fel alls.

Sen blev det att åka hem och vara hemma en stund och sen så tänkte vi åka till Kopparberg där Sami brukar spela bandy på söndagar. Men när han ringde till en av de som brukar också spela bandy och frågade om det var mycket folk, så var det inte alls mycket folk. Så det blev inge bandy alls idag för Sami. Men då åkte vi hem till mig för att starta en filmkväll med lite godis. Vi har precis sätt på the edge of darkness med Mel Gibson i huvudrollen och den var inte så bra som jag trodde att den skulle vara. Den var ingen hit för mig, blev faktiskt lite besviken. Men så kan det gå.

Och när som helst nu så ska vi se på letters to juliet med Amanda Seyfried (vet inte hur hon stavar sitt namn). Så vi får se hur den är.

Men nu får har det så bra så länge och sköt om er.


    




Av Kalle Larsson - 12 december 2010 09:56

Om en liten stund drar man och det ska bli kul och intressant att åka dit. Efter det så blir det säkerligen till Marieberg och käka på resturang torget som jag och Sami kan åka och käka vid ibland. Där har de husmanskost och det som är så himla gott. Det är verkligen ett säkert ställe att gå till om man vill äta någonstans på Marieberg och om ni åker dit någon gång så tycker jag att ni kan stanna där och käka, det kan jag verkligen rekomendera.

Nu blir det att göra sig i ordning innan man drar, men ha det så gott allihopa och sköt om er.


Av Kalle Larsson - 12 december 2010 00:21

Då var det natt till söndag. Och imorgon ska man till Örebro med Sami och han funderar på att åka till ett naturreservat som jag inte vet vart i Örebro det ligger. Men det visar sig när vi väl kommer dit. Det ska bli kul och se vad det är för nått ställe. Det får vi reda på imorgon som sagt. Så nu ska man väl ta och lägga sig, känner mig lite trötter och det är väl dags att lägga sig innan man somnar vid tangentbordet.

Ni får ha det gott och ta hand om er. Får berätta mer imorgon om naturreservatet om hur det var osv och bildet uppkommer nog säkerligen här på bloggen.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards