kallegoeswritning

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Kalle Larsson - 16 december 2010 23:02

Jag brukar annars köra med dagens låt, eftersom det är kväll, nästan natt, då kör jag med kvällens låt.


Kvällens låt är:


Från och med du - Oskar Linnros!

 

Av Kalle Larsson - 16 december 2010 19:23

Dessa bilder hade man nästan glömt att man hade på datorn. Skulle bara kolla in vad jag hade för bilder, sen dök dessa upp som jag tyckte jag kunde lägga ut. Kanske inte världens finaste bilder, men de får väl duga, hehe.





                



Jag vet inte hur många sådana svartvita kort jag har på mig själv, tycker bara det är roligare att ta kort på mig själv på detta vis :)





Den här kom jag ihåg när jag och pappa åkte hem från Örebro en sommar, då satt jag kvar i bilen och tog kort på mig själv, hehe.





Kommer inte ihåg när denna bild togs :)





Denna bild tog hemma på mitt rum :)





Hem från ica genom skogen, diggar den vägen att gå på somrarna.





Vissa tyckte denna bild var scary bild, men det vette tusan, hehe :P




Detta må vara sommaren 2009 året man tog studenten. Detta är från kalkbrottet när man åker mot Nora.




På studentdagen när man var påväg till skolan efter champangefrukosten. En oförglömlig dag.

Av Kalle Larsson - 16 december 2010 16:57

Just nu så väntar jag på att vattnet kokar i kastrullen. Jag håller på att fixa köttfärsås och spagetti just nu. Det ska bli såå gott. Det var länge sedan man åt det. Vill inte ens tänka på sist det var.

Senare ikväll kommer syrran förbi. Hon är just nu hos en kompis i Grängesberg och hälsar på. Sen blir lite prat inför imorgon förmiddag, för hon och jag ska dra till farmor då och hjälpa henne med lite saker. Efter det så blir att åka till Örebro med Sami och julhandla. Det ska bli så skojjsigt så.

Annars i helgen så har jag inga planer vad det ser ut nu, ska väl tagga till på måndagens praktik. Kul att det kommer att hända lite saker om dagarna iaf.

Ne, nu ska jag fortsätta med maten. Men ha det gott alla och ta hand om er, så höres vi.

Av Kalle Larsson - 16 december 2010 12:07

Fick nyss ett telefonsamtal från min handläggare från arbetsförmedlingen och sa att det godkände min praktik på tallåsen. Sen hade hon kontaktat tallåsen att jag skulle komma dit klockan 07:00 på morgonen. Så nu är det bara att invänta då på måndag. Skönt att det äntligen är klart. Men ändå är jag lite så här paff att det gick så fort allthopa med att få praktik. Alltså när jag var med på Work For You, så får man vara där i 6 månader som max och jag trodde att jag skulle få vara med hela vägen och inte hitta någon sysselsättning. Men nu efter att vara på Work For You i 4 veckor så har jag fått en praktikplats, det är sjukt. Det var ingenting som jag hade förvänta mig. Det kan jag bara tacka min kära coach som jag har på Work For You som är en person som inte ger sig och pushar en till max när det gäller att söka jobb och sådant. Nu var det så att hon erbjöd sig att ringa till olika äldreboende åt mig, eftersom jag hatar mest av allt ringa som ni har läst om förut. Då fick hon kontakt med chefen till tallåsen och fixa möte. Sen var allt klart och jag kan inte fatta att allt gick så himla fort.

Nu ska jag ta och smälta det här lite. Ha det bäst alla och ta hand om er.

Av Kalle Larsson - 16 december 2010 11:10

Det blev en sovmorgon så heter duga, vaknade inte för så länge sedan. Ska väl snart ta och äta något innan man gör något annat. Somnade inte förrän klockan 02:00 inatt, sällan då jag är uppe så sent nu för tiden. Och mer sällan blir det från och med nästa vecka då man kommer att få praktisera. Möjligtvis dagen före och och på självaste julafton så blir det nog vara uppe längre än vad man brukar vara. Men tanke på julafton, imorgon så är det bara en vecka kvar till julafton. Kan knappt fatta det. Att tiden bara löper iväg så man knappt hinner att uppfatta den. Jag som inte har börjat julhandla än, men jag ock Sami ska ta och göra det imorgon iaf. Jag vet iaf vad jag ska köpa, då kommer det bara att gå så himla snabbt när man är igång.

Men jag ska ta och käka något nu, men vi höres och ta väl hand om varandra och sköt om er.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards