kallegoeswritning

Direktlänk till inlägg 16 december 2010

När kvällen faller!

Av Kalle Larsson - 16 december 2010 16:57

Just nu så väntar jag på att vattnet kokar i kastrullen. Jag håller på att fixa köttfärsås och spagetti just nu. Det ska bli såå gott. Det var länge sedan man åt det. Vill inte ens tänka på sist det var.

Senare ikväll kommer syrran förbi. Hon är just nu hos en kompis i Grängesberg och hälsar på. Sen blir lite prat inför imorgon förmiddag, för hon och jag ska dra till farmor då och hjälpa henne med lite saker. Efter det så blir att åka till Örebro med Sami och julhandla. Det ska bli så skojjsigt så.

Annars i helgen så har jag inga planer vad det ser ut nu, ska väl tagga till på måndagens praktik. Kul att det kommer att hända lite saker om dagarna iaf.

Ne, nu ska jag fortsätta med maten. Men ha det gott alla och ta hand om er, så höres vi.

 
 
PumaN

PumaN

16 december 2010 17:09

Ja nu blev jag ännu mera hungrig ju :o
Haha ;D
Många kramar :)

http://mandapumanstillnert.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

16 december 2010 18:26

Sånt kan hända, hihi :)

Många kramar min vän :)

 
Elisa

Elisa

16 december 2010 18:10

Duktig som lagar mat :-)
Älskar den maten:) finns många goda rätter med just köttfärs. Hoppas det smakade vännen.

Ha en hemtrevlig kväll med din syster.

Kramisar :)

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

16 december 2010 18:28

Tack så mycket :) Börjar laga mat allt oftare eftersom jag bor hemma, så jag hjälper till lite granna :)
Det gjorde det :)

Tack det hade jag :)

kram min sanna vän :)

 
Elisa

Elisa

16 december 2010 18:33

Kolla skärm dumpen i min blogg, det såg så attans roligt ut nyss :-)

Bra att du hade det:)

Ska sätta fart här nu måste tvinga mig bort fr datorn så här blir inget vare sig hackat eller malet haha

Tack! Kram tillbaka min sanna goa vän :))

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

16 december 2010 18:50

Jo, jag såg det :) Det är otroligt :D

 
Elisa

Elisa

16 december 2010 19:17

Delad :D fast nu drar du ifrån mig igen förstås hih;)

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

16 december 2010 19:23

oh my :S Det var inte meningen :(

 
Elisa

Elisa

16 december 2010 19:26

Haha this is fun :-) se hur det här ska sluta.

*Tillbaka till köket:)*

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

16 december 2010 20:35

Yes, it is :) Japp, det ska bli intressant :)

kram Kram :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kalle Larsson - 13 november 2011 17:48

Nu har jag bestämt mig lite här. Jag har gjort en ny blogg på wordpress.com. Känner att jag vill testa lite nytt och så. Kommer att spara denna blogg, skulle vara helt onödigt att ta bort så många minnen, så många upplevelser som man har skrivit här ...

Av Kalle Larsson - 12 november 2011 11:01

Skönt det är med helg. Skönt att man kan sova ut om dagarna nu när det är helg. Det märks att man är inom resturangmiljö där det händer en massa saker hela tiden. Inte konstigt att man blir trött på kvällarna när man är hemma. Det är lite skillnad mo...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 22:18


TIdigare idag fick jag ett nyhetsmeddelande från expressen där det stod att Björn Ranelid kommer att ställa upp i nästa års melodifestivalen. Min första tanken var: Detta är ett skämt, det här går jag inte på. Inte för att jag har något emot Björn Ra...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 21:22

... för Scary movie 3. Tycker den är asbra och det är sån humor jag har och jag önskar att de som gör scary movie filmerna gör flera stycken till. Jag får aldrig nog faktiskt om jag ska vara ärlig. Jag skulle kunna kolla på hur många som helst utan a...

Av Kalle Larsson - 8 november 2011 22:37

  Ett litet roligt klipp, hehe.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards