kallegoeswritning

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Kalle Larsson - 5 december 2010 23:12

Nu har man kollat klart på beck filmen. Nu är det dags att gå och lägga sig. Ska upp tidigt imorgon för att träna på gymmet och sen simma. Får nog hålla på lite längre än vad jag brukar göra imorgon med tanke på julbordet idag som man har varit på. Så det ska bli skönt att bränna lite extra kalorier än normalt.

Ska lägga mig nu, ha det gott allesammans och ta hand om er.

Av Kalle Larsson - 5 december 2010 22:48

Sitter och tar det lugnt och kollar på kvällens film som är Beck - Det tysta skriket. Det är faktiskt en super bra film, hela serien är bra ska man väl säga. Men det finns en beck film som jag hatar så otroligt mycket och det må vara stormens öga. Usch vilken skit film, en riktigt flopp film från min sida. Men som tur så kom den sista så man fick lite hopp kvar att kunde sluta bra iaf, levande begravd. Vad tycker ni om Beck, är de en bra polis filmserie? Kommentera gärna vad ni tycker och tänker om det.

Nu ska jag kolla vidare på filmen, men ha det gott allesammans och ta hand om er.


  

Av Kalle Larsson - 5 december 2010 21:04

Nu så är man mätt och belåten i ett år framöver känns det som. Nu blir det inte julmat tills det blir julafton. Det var hur gott som helst och det var verkligen efterlängtad. Det bara smälte i mun på en liksom. Så nu får man vänta tills julafton tills nästa julmiddag.


              


Resturangen där det var julmat :) Mums mums :)



Så ser byggnaden ut :)



Annonseringen :)



Inomhus :)



Det var så fint inomhus :)




Och Maten var så himla gott så det smälte i munnen :)




Matkön till maten :D Som man har längtat på hela året :)

Av Kalle Larsson - 5 december 2010 10:14

Vi har redan kommit till 2:a advent och det är 19 dagar kvar till årets mysigaste och bästa dag, julafton. Det ska bli så himla kul och jag tror jag håller på att längta ihjäl mig, vill att det ska vara julafton nu! Vad anser ni om julafton egentligen? Är det en tid hos er som ni känner trygghet och avkopplad tid? Det skulle vara intressant att höra er, läsares, version av jul.

Senare idag, ungefär om ca 6 timmar så blir det att käka julbord. Som man har längtat, det kommer bli så himla gott.

Nu så ska jag hålla på lite med spotify och leta mer musik, just nu så är jag inne på svenska artister som sjunger på svenska. Det skulle vara kul om ni gav lite förslag på svenska artister.

Ha det gott och ta hand om er.

Av Kalle Larsson - 5 december 2010 09:30

Igår när jag satt vid datorn så skrev jag lite med Rebecca på msn (grannen då) och sen frågade hon om jag hade hört talas om en person som heter Connor Maynard och då sa jag att jag inte gjorde det. När jag väl gick in på youtube för att söka, för mig okända person, så var det en ung kille som såg just ut i Justin Biebers ålder. Då tänkte jag lite att det kunde vara liknande Justin Bieber fasten jag inte hade lyssnat. Men när jag kollade på låtar med honom, så såg jag att han hade gjort cover på Only girl (in the world) av Rihanna och Dynamite av Taio Cruz. Då satt jag och lyssnade och han gjorde de väldigt bra, inte nå fel alls. Kolla på klippen och avgör själva!



Detta klipp är Rihannas Only girl (in the world)



Taio Cruzs Dynamite

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards