kallegoeswritning

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Kalle Larsson - 10 december 2010 16:54

Ikväll så smäller det och det ska bli spännande och se hur det kommer att sluta med årets idol final. Vad tror ni? Det skulle vara intressant att höra hur ni resonerar kring finalen som är mer än 3 timmar kvar nu. Jag tror fortfarande att det blir Jay som kliver på idol tronen i år. Men vi får allt se, har inte följt idol helt och hållet, så jag kan inte säga helt säkert hur Minnah är. Det lilla som jag har hört från henne så har det varit bra tycker jag, inga fel alls. Det kanske är på tiden att det är en tjej som vinner, det var ju 3 år sedan det blev en tjej nu. Förra året så bröts det mönstret, för annars så har det varit varanat år som en tjej har vunnit. Så blev det inte förra året. Men vem vet hur det slutar egentligen ikväll som sagt var.


    


Blir det Jay?




Eller blir det Minnah som vinner kvällens idol final?

Av Kalle Larsson - 10 december 2010 15:58

Ikväll blir det som så att det blir äta pizza och sedan kolla på idol med Sami. Det är inte okänt att det är finalen ikväll och det ska bli intressant, fast man kanske redan vet vem som kommer att vinna. Men det kan bli en skräll, det vet man aldrig hur det kan bli. Jag är ganska så säker på vem det är som kommer att vinna och det är Jay. Inte för att jag tycker att han är någon höjdare. Men det kanske man kan lära sig att lyssna på senare sen när han har gett ut lite skivor och så vidare. Men den som lever får se.

Ska nu in och läsa lite på aftonbladets och expressens hemsida och se vad för nyheter det har kommit idag. Ha det gott och ta hand om er.

Av Kalle Larsson - 10 december 2010 13:36

Nu är det äntligen klart att jag kommer att praktisera. Jag har då sagt förut att det blir på ågården, men den plats som jag ska vara på är tallåsen. Och troligen så ska jag börja på julveckan om en och halv vecka. Men jag måste få mitt godkännande från arbetsförmedlingen och efter det så måste jag ringa till tallåsen och prata om scheman och så vidare. Vilken lättnad det känns just nu, hela morgonen så har jag varit så nervös så det inte är klokt, det var nästa så att jag inte kunde käka frukost imorse. Äntligen så behöver jag inte vara nervös längre och jag kan lugna ned mig nu. Så nu behöver jag egentligen inte gå till W4U och söka jobb längre, men jag tror nog att jag ska vara där och ge de sällskap de som är där och vara till stöd om de tycker att de inte går bra. Men det visar sig hur jag bestämt mig hur jag ska göra.

Nu är jag hos syster och vi ska ta det lugnt tills hon börjar att jobba om ca en timme. Ha det gott alla och ta hand om er så höres vi senare.

Av Kalle Larsson - 10 december 2010 09:12

Konstigt nog så kunde jag sova inatt, vilket var långt ifrån vad jag trodde att jag kunde. Men det gick. Nu är det bara någon timme kvar sedan får jag veta svaret om vad det blir. Jag är så nervös så det inte är klokt, men jag ska nog inte tänka så pass mycket mycket på det tills det är dags. Ska snart åka med bussen istan och vänta tills det är dags, får väl gå till biblioteket eller nå för att fördriva tiden på något sätt. Det löser sig nog.

Nu ska jag äta vidare på frukosten och återkommer senare om den slutgiltiga svaret. Ha det bra alla och ta hand om er.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards