kallegoeswritning

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Kalle Larsson - 2 december 2010 22:40

Nu ska jag ta och lägga mig. Imorgon är en annan dag. Ska upp tidigt för att bege mig till nautilus för att träna och sen in till badhuset och simma lite. Skönt som bara den. Sen blir det att ta reda på lite mer jobbW4U. Ska tänka på mer vad jag skulle vilja jobba inom. Det visar sig.

Nu blir det att lägga sig, hoppas att ni har det bra och ta hand om er allihopa.

Av Kalle Larsson - 2 december 2010 20:40

Nu sitter jag och kollar på på byggfällen och ser hur idioter här i världen bara lämnar ruttna hus bakom sig. Att de inte skäms för tusan dessa människor som behandlar andra människor för skit. De försöker bara smitta undan hela tiden och tror att allt blir bara bra sen. Att inte de blir av med jobben så att de fattar vad de har gjort för fel. Det vore inte mer än rätt att de blir så tycker jag. De ska inte ha något jobb där de jobbar med människor iaf.

Man ska inte se såna program där andra människor behandlar andra som skit. Man blir bara förbannad för sånt. Usch säger jag bara!


Men något roligare kan jag säga att Britney Spears fyller år just idag, 29 år gammal. Så grattis Britney och hoppas att du har haft en bra dag idag.


  

Av Kalle Larsson - 2 december 2010 13:44

Skönt att vara lite ledig någon gång så här i veckan. Igår när man var på W4U så fick man lite fick man lite höga krav på sig av coachen. Då menade hon att man skulle söka 5 jobb om dagen och då skulle man skriva upp alla de jobben plus kontaktpersonen och telefonr till just kontaktpersonen och ringa han/hon. Då tänkte jag för mig själv om hon var riktigt klok och jag som har nämnt att här på bloggen att jag har inte är så förtjust i att ringa upp okända personer. Då kändes det som att man fick en stor klump i magen och man blev nästan lite otaggad till att söka jobb då (fast man vill helst av allting ha ett jobb såklart). Men någong gång så måste man ta tag i sådana saker, jag är ju 21 år gammal och är en vuxen människa och när jag flyttar hemifrån snart så måste jag ta tag i sådana grejer alldeles själv. Det kan ju inte någon annan göra åt mig. Så det här kan nog bara vara nyttigt för mig som en slags träning. Men det som jag är rädd för att jag inte vet vad jag ska säga till den personen som jag kommer att få prata om när jag söker jobb för just det jobbet. Det är som att man kommer att göra fel på något sätt. Men det är nog bara att förberedda sig tillräckligt mycket så man har något att grunda sig för. Sen får man väl se vad de säger, det är nog inte mer än så skulle jag tro. Om man får ett nej så är det inte mer än så, då är det bara att söka vidare. Även en ängel kan falla ned från skyn.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards