kallegoeswritning

Alla inlägg den 30 december 2010

Av Kalle Larsson - 30 december 2010 18:22

Nu är det äntligen ledighet för mig i 3 dagar framåt. Skönt som tusan. Nu blir det bara att tagga in det nya året. Det ska bli så kul och spännande och se vad 2011 har att erbjuda. Alltid lika spännande och se varje år som går. Man vet ju aldrig vad som kommer att hända. Vad har ni för förväntningar för 2011? Är det något ni har tänkt att det här måste bara hända eller är det något som ni inte vill ska vara som har varit under 2010? Berätta och skriv!


Ikväll blir det bara lugnt för min del. Idag har jag känt mig så himla trött så att man nästan har känt att man skulle kunna falla ihop och sova. När det var lunchtid och jag gick och åt det jag hade med mig, så tänkte jag ligga på soffan ett tag i det rummet där vi brukar äta och så och vila lite. Då tänkte jag i sista sekund att det skulle vara alldeles för farligt, då kommer jag nog att sova och personalen på min avdelning skulle undra vart tusan jag tog vägen.
Men vid slutet av dagen, innan man skulle sluta, så satte vi alla vid ett bord och väntade in tills vi slutade och prata lite allmänt om allt möjligt. Jag kände att när de andra pratade att det gick in från det ena örat och ut från andra örat. Man hängde inte med, så trött var man. Det är sånt som händer.

Så nu ska jag nog sitta och kolla runt på internet och se vad som händer. Men ni får väl ha det så bra och ta hand om er!

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards