kallegoeswritning

Alla inlägg den 24 december 2010

Av Kalle Larsson - 24 december 2010 09:37

Idag är det äntligen doppardagen, dagen då det är den mysigaste dagen på hela året. Jag får fatta mig kort nu eftersom jag och familjen ska dra till min faster när som helst. Idag blir det lite fullt upp faktiskt som jag nämnde igår. Ska nu till faster, sen efter det till farmor hela dagen och sen på kvällen någon gång så blir det att åka hem och vara här hemma. Så nu önskar jag er god jul och hoppas att ni får mycket mat, paket och gemenskap!



  


Hittade en julbild på mig för 2 år sedan, lite rolig faktisk :P Har kvar den där mössan och jag kan lägga ut en uppdatering på mig med denna mössa, hehe :)

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards