kallegoeswritning

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Kalle Larsson - 23 december 2010 23:50

Nu var det bingolotto spelandet klart, men det pågår fortfarande på teven ännu. Men jag vann inte ett dugg. Det var ju trevligt så länge det varade iaf. Ska väl ta och lägga mig snart, är helt slut efter dagens arbete på tallåsen. Så imorgon så ska man upp tidigt, för att klockan 10 så ska man befinna sig hos faster och äta gröt. Sen så blir det att åka till farmor och vara där och äta middag och allt. Så det kommer att bli en mysig dag med släkten. Hur kommer ni att fira jul? Är det med familjen? Grannarna? Eller hur har ni det? Kommentera och berätta vet ja. Intressant att veta hur andra gör. Det är så olika från familj till familj eller om man nu firar med andra förutom släkten. Så sjukt intressant att ta reda på.

Så nu är det bara ett par minuter kvar tills det är julafton. Så längtan är så stort så det känns som man är ett barn. Konstigt att det inte känns annorlunda när åren börjar dra iväg med raketfart. Det är helt otroligt. Men det lär nog aldrig ändras för att juletid är det mysigaste tiden på hela året tycker jag och det kommer nog alltid att vara.

Av Kalle Larsson - 23 december 2010 19:18

Nu sitter jag vid datorn en sväng innan man ska ta och spela bingolotto med familjen. En tradition som har blivit att göra varje år innan julafton. Det är väldigt mysigt tycker jag då familjen är tillsammans. Nyss klädde syrran och jag våran julgran här hemma.

Idag har jag jobbat klart för denna vecka, skönt med lite ledigt.

Nu ska vi fixa innan bingolotto börjar. Ha en fin dag allesammans nu när det valkas för jultider. Ta hand om er.


  

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards