kallegoeswritning

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Kalle Larsson - 15 december 2010 23:02

Usch, ända sedan man kom hem från Örebro idag så har man känt at benen har gjort ont hela tiden. Det kan ju vara att man har gått så mycket idag, fast man i själva verket inte tycker att man har gjort det. Men det går över säkerligen ganska snabbt. Det är ingenting med det liksom.

Just nu så tar man det lugnt här framför datorn en sväng. Ska väl ta och kolla in på spotify och kolla efter lite musik som man kan lägga till på sina listor som man har.

Ni får ha det så gott och ta hand om er alla.

Av Kalle Larsson - 15 december 2010 19:34

Då har man kommit hem från Örebro en hel dag. Pappa och jag var mest i Marieberg och kolla runt. Annars så åkte vi runt lite här och där. Typ som biltema, mediamarkt, plantagen, elgiganten, cervera, on off, brl och sist men inte minst coop forum på hemvägen.

Snart så ska man till grannen och kolla på Maria Wern som är så bra deckare.


    


Jag köpte I am legend med Will Smith och sen EMDs julskiva samt Sanna, Sonja och Shirleys julskiva.





Sen kunde jag inte låta bli att göra om en av mina egobilder som jag hade på mobilen som jag brukar kunna göra på en del bilder som jag tar på mig själv.

Av Kalle Larsson - 15 december 2010 10:51

Snart så ska man till Örebro med far som för en stund sedan frågade om jag ville bli med. Då svarade ja och ska snart dra iväg. Får väl se vad som händer där. Har inte tänkt på nå speciellt. Det visar sig.

Ska dra nu, men vi höres senare under dagen då man kommer hem.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards