kallegoeswritning

Alla inlägg den 28 december 2010

Av Kalle Larsson - 28 december 2010 22:49

Snart så är det dags att lägga sig. Kom för en stund sedan hem efter andra natten på praktiken. Det kändes som man hade gjort någonting hela tiden idag, som man hade anat igår. Det var lite extra roligt idag för att idag var jag med en liten söt tant och höll på med ett pussel som hon hade börjat med. Jag såg att hennes dörr var öppen och när jag väl kikade in så såg jag att hon höll i full gång med det. Sen när jag frågade om det gick bra, så fick jag vara med och hjälpa till. Vi höll säkert med det där i 1 timme. Det var roligt.

Det är det som är spännande vad som ska hända om dagarna, man vet ju aldrig vad som kommer att hända. Livet är som en chokladask, man vet aldrig vad som finns i!

Av Kalle Larsson - 28 december 2010 12:16

Snart är det dags att bege sig till bussen och sen praktisera. Blir kvällspass idag med. Så vi får väl se vad som händer idag då. Denna blogginlägg känns lite onödig, eftersom jag kommer att fatta mig kort. Återkommer nog när jag kommer hem om jag inte kommer befinna mig i sängen redan då jag kommer jobba dag imorgon. Det visar sig gott folk.

Ska väl ta och fixa mig nu. Ha det gott allesammans och sköt om er.

Av Kalle Larsson - 28 december 2010 01:01

Det blev inge film för mig, det blev att sitta fast här vid datorn istället. Och det blev ju inte bättre det. Jag kom in på tanker att jag borde förändra mitt liv. Och sanningen är det att det stämmer till 150 procent. För att det måste göras nu och inte om 30 år. Det är det att efter nyår så måste jag satsa allt på träningen och göra så att man mår bra för både för mig själv och människor som befinner sig i min omgivning. Man kan inte blunda längre och tro att allt kan gå bra genom att bara sitta vid en stol och göra saker av sig själv. Man får lov arbeta lite för att komma dit man vill och det inte så lite heller. Jag har alltid varit sån som har tänkt att undra om man inte kunnat sett ut som Taylor Lautner (som spelar Jacob i twilight-filmerna). Så biff som han är kan man bara drömma sig om att bli brukar jag tänka. Men i skjälva verket så är det inte omöjligt, bara man lägger lite mer krut i sin träning så kommer det en dag då man kanske ser ut som han. Idagens läge ser det ganska så omöjligt ut för min del.

Jag har tänkt på om jag ska inte ha ett nyårslöfte om att träna väldigt mycket nästa år och äta rätt för att må bra för både min och andras skull.


  


Bestämmer att allt på denna kropp ska bort illa kvickt som inte mår bra av all övervikt som man bär på hela dagarna.



  


Och drömmer mig bort för att en dag kanske ser ut så här. Det kommer nog ta ett tag, men vad tusan, det spelar ingen roll hur lång tid det tar.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards