kallegoeswritning

Direktlänk till inlägg 16 december 2010

Vaken lite sent!

Av Kalle Larsson - 16 december 2010 11:10

Det blev en sovmorgon så heter duga, vaknade inte för så länge sedan. Ska väl snart ta och äta något innan man gör något annat. Somnade inte förrän klockan 02:00 inatt, sällan då jag är uppe så sent nu för tiden. Och mer sällan blir det från och med nästa vecka då man kommer att få praktisera. Möjligtvis dagen före och och på självaste julafton så blir det nog vara uppe längre än vad man brukar vara. Men tanke på julafton, imorgon så är det bara en vecka kvar till julafton. Kan knappt fatta det. Att tiden bara löper iväg så man knappt hinner att uppfatta den. Jag som inte har börjat julhandla än, men jag ock Sami ska ta och göra det imorgon iaf. Jag vet iaf vad jag ska köpa, då kommer det bara att gå så himla snabbt när man är igång.

Men jag ska ta och käka något nu, men vi höres och ta väl hand om varandra och sköt om er.

 
 
"B"

"B"

16 december 2010 11:47

Ja det var då verkligen ovanligt för att vara du :-)
Just ja du ska ut på praktik snart, kul! (hoppas)

Det går nog bra ändå man brukar hitta klappar åt alla om så det måste ske i sista minuten.

Ha det så gott idag vännen, kramisar :)

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

16 december 2010 12:01

Ja, oftast så brukar jag vara så otroligt kvällstrött. Ja, det ska bli sååå kul :)

Ja, vissa kan hantera det där med stress lite bättre än andra och då brukar det fungera väldigt bra att hitta julklappar :)

Detsamma min goa vän, kramar på dig :D

 
"B"

"B"

16 december 2010 12:14

Haha fatta har 23 besökare redan vid denna tid :-) du som hjälpte mig med det där du vet att gå in på inställningar:D fast det kan också bero på utlandsbilderna, det gick rätt bra innan med och även i utlandet trots att man inte skrev alls vissa dagar.

Tusen kramisar goa du :-)

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

16 december 2010 12:19

Du ser :P Stort grattis måste jag säga, vad kul för dig :) Det är bara kul att hjälpa till :) Om man har mycket bilder, så tror jag att det kan också hjälpa till med att få mycket besökare :) Vill du ha ett till knep som kan hjälpa dig att höja statistiken lite? Det har hjälpt mig faktiskt lite granna :)

Kramisar goa Elisa :)

 
"B"

"B"

16 december 2010 12:23

Tack kära du! ja, roligt:)
Haha vad har du mer för knep ;)är super nöjd som det är men det vore ändå skoj att få veta sen:)

Kram tillbaka goa Kalle :)

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

16 december 2010 12:33

Det var så lite så :)

Det är något som Sami visade mig förra veckan, det var att man kan gå in på www.bloggping.com och där kan man liksom sprida sin blogg över internet :) När du kommer in dit så kommer det att stå bloggnamn och på det fältet kan du skriva vad som helst som du tror att folk kan väcka intresse för din blogg :) Och sen under där så skriver du bara in din bloggnamn :) Sen längre ned så skickar du bara. Men när allt är färdigt så kommer vissa säga ifrån, bli inte förvånad för det, för det ändras hela tiden när du gör så där.
Denna sida kan du använda så fort du har bloggat färdigt :) Det är en bra sätt att sprida sin blogg :) Men du gör vad du vill, men det var bara ett tips från min sida :)

Kramar min kära vän :D

 
Sami

Sami

16 december 2010 12:25

Yeah! imorgon blir det shopping och träning! =)

http://www.ipadblogg.wordpress.com

Kalle Larsson

16 december 2010 12:34

Yes:D Det ska bli sååå roligt :D

 
Elisa

Elisa

16 december 2010 12:45

Tusen tack goa Kalle, ska spara det där någonstans :) kan vara skoj att testa.
Haha vi har så skoj inne i bloggarna kan det tyckas att vi nästan skulle kunna "bosätta" oss här.
Nä nu åker datorn av punkt, beroendeframkallande :)

Kramar tbaks min kära vän :D

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

16 december 2010 12:50

Gör så :D
haha, skoj är bara förnamnet :)
Ja, nu får man göra någonting annat :D

Kramisar gumman, ha en toppen bra dag :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kalle Larsson - 13 november 2011 17:48

Nu har jag bestämt mig lite här. Jag har gjort en ny blogg på wordpress.com. Känner att jag vill testa lite nytt och så. Kommer att spara denna blogg, skulle vara helt onödigt att ta bort så många minnen, så många upplevelser som man har skrivit här ...

Av Kalle Larsson - 12 november 2011 11:01

Skönt det är med helg. Skönt att man kan sova ut om dagarna nu när det är helg. Det märks att man är inom resturangmiljö där det händer en massa saker hela tiden. Inte konstigt att man blir trött på kvällarna när man är hemma. Det är lite skillnad mo...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 22:18


TIdigare idag fick jag ett nyhetsmeddelande från expressen där det stod att Björn Ranelid kommer att ställa upp i nästa års melodifestivalen. Min första tanken var: Detta är ett skämt, det här går jag inte på. Inte för att jag har något emot Björn Ra...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 21:22

... för Scary movie 3. Tycker den är asbra och det är sån humor jag har och jag önskar att de som gör scary movie filmerna gör flera stycken till. Jag får aldrig nog faktiskt om jag ska vara ärlig. Jag skulle kunna kolla på hur många som helst utan a...

Av Kalle Larsson - 8 november 2011 22:37

  Ett litet roligt klipp, hehe.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards