kallegoeswritning

Direktlänk till inlägg 27 december 2010

När det regnar mannna har den fattige inge sked!

Av Kalle Larsson - 27 december 2010 11:05

Då var det bara 3 timmar kvar tills man ska gå på kvällspasset då. Sitter nu och surfar runt på olika bloggar på bloggplatsen om det finns någoe intressant. Har sett en och annan. Jag har tänkt på att det inte är så mycket killar som skriver blogg här på bloggplatsen, vilket är lite tråkigt. Det skulle vara lite roligare om det fanns fler som gjorde det. De bloggar jag följer är det bara 2 stycken som är killar. Det kanske är så att blogga är en typisk tjej grej och om det är någon kille som skriver en blogg är det lite så här smått töntigt. Men det kanske är fler killar än man anar som skriver blogg, det vet man ju aldrig. Jag har då inte sett att det är så många som bloggar iaf. Skulle vilja att de syns lite mera. Inte för att vara elaka mot er tjejer på nå vis, men ni dominerar verkligen i bloggfronten vad jag har fått sett. Men man kanske ska ta och se efter lite bättre då kanske man hittar ett par bloggar där killar skriver, vem vet?

Ska nu äta frukost nu så jag har det gjort. Ha det bäst och ta hand om er och sköt om er så syns vi snart igen.

 
 
Elisa

Elisa

27 december 2010 13:10

Hihi *tänker* hur kopplar man rubriken till den övriga texten :D fiffigt ;)

Ja inte är det många killar här ute, ser sällan sådana och de man råkat på har varit ganska underliga i sina inlägg (bortsett fr dig).

Hoppas det ska gå bra på kvällspasset kära vän!

Kramisar till dig :)
/Elisa

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

27 december 2010 23:26

Haha, visst är den fiffig :P

Ne, det tycker jag är lite synd faktiskt.

Tack min kära vän :D

Kramar min fina vän :)

Kalle

 
nille666

nille666

27 december 2010 14:34

Svar: Absolut, tycker den är bra för då dyker det upp saker som man kanske har glömt av under året.

http://nille666.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

27 december 2010 23:36

Ja precis, det är sant :)

 
Elisa

Elisa

27 december 2010 22:20

Tycker det är konstigt att du måste praktisera (ursäkta upprepningen;) där borta under dessa dagar. Här i Gävle kommun har man sagt på AF att vi inte får praktisera under julloven och sommarloven för att inte bli utnyttjade, trodde det var en regel som gällde överallt.

Kram på dig, hoppas din dag gått bra!

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

27 december 2010 23:34

Okej, det har jag inte hört talas någonting om. Det låter skumt att det inte är samma i alla kommuner i Sverige. Låter som det är i USA då det kan vara skilja så för delstat till delstat.

Tack min vän, hoppas att din dag har varit bra :)

 
Elisa

Elisa

28 december 2010 00:39

Ja verkligen konstigt, undrar liksom om de ändrat eller skiljer sig fr kommun till.
Förra året ombads jag söka praktik av AF, ville då praktisera på en pärlbutik i Sandviken, ringde dit men de hade någon där just då och förklarade att de inte tog in folk senare under november mån pga den där regeln.

Tack själv vännen. Ja den har varit ganska så bra och avkopplande/skön, lots of music music.
Kramisar :)

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

28 december 2010 00:54

Ja, det låter hel galet. Varför måste du anpassa dig för att det är lov för skolor och sådant som inte rör dig ett skit om du praktiserar? Det låter ju sinnesjukt. Uräskta mina fräcka ord, men det är helt galet alltså. Så dålig stil. Man blir ju förbannad för mindre.

Skönt att höra att den har varit det :) Det glädjer mig :)

Kramisar :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kalle Larsson - 13 november 2011 17:48

Nu har jag bestämt mig lite här. Jag har gjort en ny blogg på wordpress.com. Känner att jag vill testa lite nytt och så. Kommer att spara denna blogg, skulle vara helt onödigt att ta bort så många minnen, så många upplevelser som man har skrivit här ...

Av Kalle Larsson - 12 november 2011 11:01

Skönt det är med helg. Skönt att man kan sova ut om dagarna nu när det är helg. Det märks att man är inom resturangmiljö där det händer en massa saker hela tiden. Inte konstigt att man blir trött på kvällarna när man är hemma. Det är lite skillnad mo...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 22:18


TIdigare idag fick jag ett nyhetsmeddelande från expressen där det stod att Björn Ranelid kommer att ställa upp i nästa års melodifestivalen. Min första tanken var: Detta är ett skämt, det här går jag inte på. Inte för att jag har något emot Björn Ra...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 21:22

... för Scary movie 3. Tycker den är asbra och det är sån humor jag har och jag önskar att de som gör scary movie filmerna gör flera stycken till. Jag får aldrig nog faktiskt om jag ska vara ärlig. Jag skulle kunna kolla på hur många som helst utan a...

Av Kalle Larsson - 8 november 2011 22:37

  Ett litet roligt klipp, hehe.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards