kallegoeswritning

Direktlänk till inlägg 1 december 2010

1 December!

Av Kalle Larsson - 1 december 2010 10:00

Det betyder ju att det är snart är jul och jag längtar som bara den efter julen då man får känna den där gemenskapen och tryggheten som man alltid gör. Det är det som känns bäst med julen att man får vara tillsammans med hela familjen och liksom bara vara. Egentligen så spelar julklappar ingen roll, för det har man ju växt ifrån. Jag önskar mig nog bara pengar och sen böcker såklart. Annars så önskar jag mig inge speciellt. När jag får pengar sen så måste jag börja att köpa julklappar, vet bara till pappa vad jag ska ge. Men inte till de andra. Det löser sig alltid. Har ni köpt några julklappar i år än?


Nu ska jag vänta på att gå till bussen. Ska träna bara på gymmet, inte simning. Ha det gott så länge och ta hand om er.

 
 
"B"

"B"

1 december 2010 10:37

Älskar med julen, instämmer i detta. Det är den speciella känslan som gör julen så speciell :)
Musiken, gemenskapen, maten, julklapparna.

Inte köpt något än men det blir att titta på en del klappar i Lanzarote, resten får jag ta veckorna efter.

Hihi pengar o böcker låter som riktigt rejäla presenter.
Träna på gym är toppenbra!

Ha det så gott, Kram Kram*

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

1 december 2010 18:20

Ja, du har så rätt :D

Du kommer nog att hitta en hel det där nere, det kan jag nog övertyga dig om :)

Ja, böcker är någonting som en drog för mig kan man säga.
Tack :)

Ha det bra gums :)

Kram Kram

 
PumaN

PumaN

1 december 2010 18:58

Duktig att du tränar på gymmet *hejaheja*
Nej de där med julklappar är så jäkla svårt. Jag har väl också egentligen växt ifrån de med de jag önskar mig i år är en ny kamera då min har gått sönder! Bra att ha grej liksom! Några julklappar jag ja dock inte börjat köpa ännu *visslar oskyldigt*

Kramisar!

http://mandapumanstillnert.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

1 december 2010 19:42

Tack Mandy :)
Ja, kamera är jätte bra att ha för att dokumentera sitt liv och spara tills man blir äldre.

Kramisar i massor :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kalle Larsson - 13 november 2011 17:48

Nu har jag bestämt mig lite här. Jag har gjort en ny blogg på wordpress.com. Känner att jag vill testa lite nytt och så. Kommer att spara denna blogg, skulle vara helt onödigt att ta bort så många minnen, så många upplevelser som man har skrivit här ...

Av Kalle Larsson - 12 november 2011 11:01

Skönt det är med helg. Skönt att man kan sova ut om dagarna nu när det är helg. Det märks att man är inom resturangmiljö där det händer en massa saker hela tiden. Inte konstigt att man blir trött på kvällarna när man är hemma. Det är lite skillnad mo...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 22:18


TIdigare idag fick jag ett nyhetsmeddelande från expressen där det stod att Björn Ranelid kommer att ställa upp i nästa års melodifestivalen. Min första tanken var: Detta är ett skämt, det här går jag inte på. Inte för att jag har något emot Björn Ra...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 21:22

... för Scary movie 3. Tycker den är asbra och det är sån humor jag har och jag önskar att de som gör scary movie filmerna gör flera stycken till. Jag får aldrig nog faktiskt om jag ska vara ärlig. Jag skulle kunna kolla på hur många som helst utan a...

Av Kalle Larsson - 8 november 2011 22:37

  Ett litet roligt klipp, hehe.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards