kallegoeswritning

Direktlänk till inlägg 6 december 2010

Jag är glad till tusen!!!

Av Kalle Larsson - 6 december 2010 17:21

Idag fick jag en glädjande besked när jag var på W4U och det var att jag har fått en praktikplats. När jag satt vid datarummet så ropade jobbcoachen på mig att jag skulle komma in till hennes kontor. Då sa hon att vi skulle ringa till ett par äldreboende som finns i Lindesberg. Först så sa jag till henne att hon kunde prova på Grönbodahemmet i Storå, eftersom det är närmast där jag bor. Men där var telefonen upptagen, så då provade coachen ringa till ågården istället. Då när coachen hörde om det fanns möjlighet till praktik så gick allt så himla fort så man inte hängde med. Till slut så hörde jag att coachen skulle skicka mejl till chefen och så och sen vart det klart. Det kändes som det bara gick bara några sekunder alltihopa. Så nu får man vänta och se när man börjar eftersom chefen måste göra vissa saker troligen och sen så ska man nog ha ett möte med chefen också där man går igenom saker och ting. Men jag är så glad så jag vet inte vart jag ska ta vägen någonstans. Skönt att ha någonting att göra ett tag framöver.

Nu ska jag försöka smälta det hela och låta det sjunka in. Ha det gott alla och ta hand om er.

 
 
PumaN

PumaN

6 december 2010 17:39

Grattis Kalle :) Skönt för dig att de går framåt med allt! :)

Massa kramar!

http://mandapumanstillnert.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

6 december 2010 17:41

Tack Manda :) Det känns skönt faktiskt :)

Massa kramar :)

 
Sami

Sami

6 december 2010 19:19

Ågården :) intressant! har varit där ett par gånger med jobbet, skönt att slippa gå hemma hela dagarna iaf :)

http://www.ipadblogg.wordpress.com

Kalle Larsson

6 december 2010 19:21

Ja, det ska bli väldigt intressant :) Ja, skönt är ordet :)

 
Ingen bild

Elisa "B"

6 december 2010 23:42

Grattis Kalle :D
gu vad du kommer passa bra dar du ar bra pa manniskor, i think :) sa himla snall och trevlig.

Massa kramar :))

Kalle Larsson

7 december 2010 07:26

Tack så mkt Elisa :D Vad snällt och omtänksam du är :D
Jo, det är nog ett ställe som jag kommer att trivas med :)

Många kramar :D

 
Ingen bild

"B"

8 december 2010 02:23

Sager bara sanningen :)

Kramisar :D

Kalle Larsson

8 december 2010 10:26

Tack så mkt, det glädjer mig så mkt :)

Kramar till dig :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kalle Larsson - 13 november 2011 17:48

Nu har jag bestämt mig lite här. Jag har gjort en ny blogg på wordpress.com. Känner att jag vill testa lite nytt och så. Kommer att spara denna blogg, skulle vara helt onödigt att ta bort så många minnen, så många upplevelser som man har skrivit här ...

Av Kalle Larsson - 12 november 2011 11:01

Skönt det är med helg. Skönt att man kan sova ut om dagarna nu när det är helg. Det märks att man är inom resturangmiljö där det händer en massa saker hela tiden. Inte konstigt att man blir trött på kvällarna när man är hemma. Det är lite skillnad mo...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 22:18


TIdigare idag fick jag ett nyhetsmeddelande från expressen där det stod att Björn Ranelid kommer att ställa upp i nästa års melodifestivalen. Min första tanken var: Detta är ett skämt, det här går jag inte på. Inte för att jag har något emot Björn Ra...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 21:22

... för Scary movie 3. Tycker den är asbra och det är sån humor jag har och jag önskar att de som gör scary movie filmerna gör flera stycken till. Jag får aldrig nog faktiskt om jag ska vara ärlig. Jag skulle kunna kolla på hur många som helst utan a...

Av Kalle Larsson - 8 november 2011 22:37

  Ett litet roligt klipp, hehe.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards