kallegoeswritning

Direktlänk till inlägg 11 december 2010

Rihanna konsert i November?

Av Kalle Larsson - 11 december 2010 10:33

Igår när jag och Sami kollade på idol igår, så kom vi in på och pratade om Rihanna. Då sa jag att hon kommer till Sverige första November 2011. Så det blev man ju sugen på att åka på självklart. Då blir det nog att köpa biljetter idag eftersom de släpps idag till hennes konsert. Jag har ju själv alltid velat sett henne och det skulle vara en riktig bra chans om man vill se henne. Dagen innan första November, alltså 31 Oktober, så är hon i Malmö Arena, vilket börjar bli ganska så vanligt nu efter att Lady Gaga dominerade där för inte så länge sedan. Kul att de få dit några världskändisar som uppträder, det vore lite träligt om de skulle resa upp till Stockholm och se på en artist som de gillar, då får de ju åka hur långt som helst för att åka. Men vissa spelar det nog ingen stor roll tror jag inte, men jag kan tänka mig de som inte gillar att resa så pass långt med tåg eller buss eller vad man nu tar sig dit med.

Men att de inte tar Göteborg också då när de är väl i Sverige, eftersom Göteborg är större stad än vad Malmö är. Jag vet inte hur de gör när de sitter och planerar sådär när artister ska ut på turné. Det skulle ju vara trevligt för Göteborgarna att få ett besök utav Rihanna.



  

 
 
PumaN

PumaN

11 december 2010 11:05

Ja nog allt är hon bra! :)

Kramar

http://mandapumanstillnert.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

11 december 2010 11:21

Ja, hon är så himla duktig artist :D

Kramar :)

 
Ingen bild

"B"

11 december 2010 12:13

Haha du är ju för go när du skriver träligt :D
(bl.a)
Sagt så själv ibland, undrar om det är nåt speciellt uttryck för Örebroborna?
Är förresten född i Örebro trakterna men vi flyttade längre upp över, utanför Sundsvall/Torpshammar när jag var 1 år.

Nice! Du o Sami kanske kan få chansen att träffa Rihanna om ni ska på hennes.:)

Ha en fin dag!
Kramisar

Kalle Larsson

11 december 2010 13:00

Haha, det är något speciellt för Örebro coh Eskilstuna, de har mera gnällig dialekt och när de säger en mening med "träligt" låter det väldigt kul, hehe. Men jag kan inte säga om jag låter så gnällig när jag pratar, det är väl något som man inte märker själv när man är ifrån Örebro trakten :)
Jasså, vad kul att höra att du har lite rötter här nere :)

Ja, man kan alltid hoppas på det :)

Detsamma vännen, hoppas att du får det trevligt hos din vän som du ska berätta om din resa för :)

Kramisar i massor :)

 
"B"

"B"

11 december 2010 13:14

Hihi då var det som jag trodde :)
Det är ju så skönt m dialekter *gillar*

Ja det är skoj.. har även bott nära Askersund en period.
En enda salig blandning kanske det blivit av min dialekt svårt att veta sånt det hör man ju inte själv som sagt:)
Någon har tyckt sig höra lite av Närkes dialekt i min, andra tycker sig höra lite norrländska. *snurr*

Tack vännen!

Kramisar tillbaka:)och tack för all uppmuntran.

http://www.brizen.bloggplatsen.se

 
Sami

Sami

11 december 2010 19:15

Rihanna is da shiet! :) varför dom väljer Malmö före Göteborg är därför Göteborg inte har någon mellan arena asså GBG har ju Scandinavium och Ullevi som arenor och Scandinavium kommer ju inte upp i antalet platser som tex Globen eller Malmö Arena gör, och om hon spelar för 12-15.000 på alla andra platser under turnen så tror jag inte att dom ändrar på den siffran när de kommer till Sverige och väljer GBG för de är en större stad! :) hoppas du förstår hur jag menar!

Jag funderar på att köpa MEET & GREET Biljetten istället :) dock inte nu utan längre fram :) då får man ju träffa henne :)

http://www.ipadblogg.wordpress.com

Kalle Larsson

11 december 2010 19:22

Jo jag förstår vad du menar :)

Det får du förklara lite närmare senare :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kalle Larsson - 13 november 2011 17:48

Nu har jag bestämt mig lite här. Jag har gjort en ny blogg på wordpress.com. Känner att jag vill testa lite nytt och så. Kommer att spara denna blogg, skulle vara helt onödigt att ta bort så många minnen, så många upplevelser som man har skrivit här ...

Av Kalle Larsson - 12 november 2011 11:01

Skönt det är med helg. Skönt att man kan sova ut om dagarna nu när det är helg. Det märks att man är inom resturangmiljö där det händer en massa saker hela tiden. Inte konstigt att man blir trött på kvällarna när man är hemma. Det är lite skillnad mo...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 22:18


TIdigare idag fick jag ett nyhetsmeddelande från expressen där det stod att Björn Ranelid kommer att ställa upp i nästa års melodifestivalen. Min första tanken var: Detta är ett skämt, det här går jag inte på. Inte för att jag har något emot Björn Ra...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 21:22

... för Scary movie 3. Tycker den är asbra och det är sån humor jag har och jag önskar att de som gör scary movie filmerna gör flera stycken till. Jag får aldrig nog faktiskt om jag ska vara ärlig. Jag skulle kunna kolla på hur många som helst utan a...

Av Kalle Larsson - 8 november 2011 22:37

  Ett litet roligt klipp, hehe.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards