kallegoeswritning

Direktlänk till inlägg 14 december 2010

Tisdag förmiddag!

Av Kalle Larsson - 14 december 2010 11:30

Tjolahopp gott folk!

Då var det tisdag och det är endast 10 dagar kvar tills det är julafton och jag kan inte fatta ännu att det börjar dra ihop sig och jag har inte köpt en enda julklapp till någon. Men idag så får jag mina pengar och då blir det att försöka klura ut vad man ska ta och ge till var och en. Till pappa vet jag vad jag kommer att ge, men inte till resten och det är så jobbigt. Det skulle var hur bra som helst om man bara hade klart för sig vad man ska ge till släkten. Jag var hos min syster i fredags och då sade hon att hon hade köpt en julklapp till mig och att hon skulle köpa en till julklapp till mig. Tro inte på tusan att man blir så här ännu mer stressad av att man vill ge ännu mer för att den andra ger lika mycket till en. Ne, så det är bäst att kommer på något riktigt bra att ge bort.

Men jag ska nog söka lite på internet på julklappstips så att man får några tips som man kan köpa. Hoppas att man hittar något då.

 
 
Sami

Sami

14 december 2010 13:22

Vi kan ju shoppa lite julklappar i helgen fan ! =)

http://www.ipadblogg.wordpress.com

Kalle Larsson

14 december 2010 13:28

Att vi ska göra :D Det är helt klart att vi ska :)

 
"B"

"B"

14 december 2010 14:03

Ja huajeda..förstår känslan att ha allt sådant kvar.
Hur det ska hinnas med :)
Tänkte åka med en vän och handla julklappar i helgen, alla jobbar och har så mycket annat att stå i.

Haha ja sådär blir jag med, stressad då jag får höra vad mycket andra köpt.
Min äldsta syrra drog i med att hon handlat klappar till oss andra för flera hundra *garv*

Jag har ropat på två klappar på Tradera för där kan man hitta en del film/musik etc som är helt ny inplastat ibland om det säljs av någon kedja :))
Har min sida där med, det brukar gå så bra.

Kramisar i massor ha en super fin dag goa vännen :)

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

14 december 2010 14:23

Ja, det är inte roligt att stressa, hatar att göra det och det är bara bra att vara i tid :)
Vad kul :) Jag och Sami tänkte också till helgen, men jag tänkte ta lite imorgon :)

Ja, det blir inge bättre när man får höra att de har köpt mer än ett paket till :P
Ojdå, det skulle jag också bli hyperstressad av när man köper flera hundra :)

På tradera brukar de vara ganska billigt, brukade kolla förut, men inte nu. Men jag kom ihåg att det var billigt :)

Miljoner kramar till dig min kära vän :) Ha en toppen bra dag :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kalle Larsson - 13 november 2011 17:48

Nu har jag bestämt mig lite här. Jag har gjort en ny blogg på wordpress.com. Känner att jag vill testa lite nytt och så. Kommer att spara denna blogg, skulle vara helt onödigt att ta bort så många minnen, så många upplevelser som man har skrivit här ...

Av Kalle Larsson - 12 november 2011 11:01

Skönt det är med helg. Skönt att man kan sova ut om dagarna nu när det är helg. Det märks att man är inom resturangmiljö där det händer en massa saker hela tiden. Inte konstigt att man blir trött på kvällarna när man är hemma. Det är lite skillnad mo...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 22:18


TIdigare idag fick jag ett nyhetsmeddelande från expressen där det stod att Björn Ranelid kommer att ställa upp i nästa års melodifestivalen. Min första tanken var: Detta är ett skämt, det här går jag inte på. Inte för att jag har något emot Björn Ra...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 21:22

... för Scary movie 3. Tycker den är asbra och det är sån humor jag har och jag önskar att de som gör scary movie filmerna gör flera stycken till. Jag får aldrig nog faktiskt om jag ska vara ärlig. Jag skulle kunna kolla på hur många som helst utan a...

Av Kalle Larsson - 8 november 2011 22:37

  Ett litet roligt klipp, hehe.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards