kallegoeswritning

Direktlänk till inlägg 14 december 2010

Tisdag kväll!

Av Kalle Larsson - 14 december 2010 19:12

Då var det kväll då och om cirka 45 minuter så är det Anna Anka på tv3 som man ska kolla på. Det lät så kul (inte för att vara elak) att det var en präst som skulle vara med ikvällens program. Tänkte mest på att det brukar hoppa grodor ur munnen på miss Anna Anka ibland och sen när en präst kommer och ska tränas utav henne, så lät det bara så kul hur den kombination dök upp. Men vi får väl se vad som händer.

Nu söker jag efter musik, jag har tagit bort all musik från spotify (igen, fast jag lovade mig själv att aldrig mera göra det). Så nu får jag börja om från början igen. Men det är skitsamma för mig. Då kan man söka efter nytt längs vägen man söker efter de som man kan osv.

Så det är väl bäst att jag fortsätter med det. Ha det gott allesammans och ta hand om er.

 
 
PumaN

PumaN

14 december 2010 19:58

jag tål inte AA. urk kan inte ens se henne .. jäklans kärring säger jag bara .. nej usch för sånna som henne!!

Kramisar :))

http://mandapumanstillnert.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

14 december 2010 20:05

Hon är speciell i sitt att döma folk :)

Kramisar :)

 
"B"

"B"

14 december 2010 20:12

HAHA *garv* skrattar åt Mandas lilla utbrott här :D

Kollar inte heller de programmen men det är för att jag har så mycket annat som går före.
Anka är som hon är : ) det lät som en rolig kombination i kvällens program. Kanske kan han få lite pli på henne den där prällen ;)

Kramisar, ha det så gott ikväll Kalle.

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

14 december 2010 20:38

Hehe, det är ju så många uppfattar denna varelse :)

Ja, Anka är ju som hon är :) Ja, precis, så att prällen gör så att Anka blir kristen, hehe :)

Detsamma Elisabeth, kramisar :)

 
PumaN

PumaN

14 december 2010 20:27

Hon är rent ut sagt EN ELAK KORKAD KÄRRING. jag trodde de var meningen att peppa folk inte trycka ner dem??

Kramisar :))

http://mandapumanstillnert.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

14 december 2010 20:34

Precis, hon är väldigt hård i sin träning så att det låter som att hon trycker ned en.

Kramisar :)

 
"B"

"B"

14 december 2010 20:45

Sant Kalle! så en del uppfattar henne.
Manda gjorde det dock lite roligare med sitt lilla utbrott :D som är så rakt på.

*Kramisar*

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

14 december 2010 20:59

Ja, det lät lite roligt faktiskt :) Manda är verkligen en person som säger vad hon tycker :)

Kramisar :)

 
PumaN

PumaN

14 december 2010 21:10

Mohaha ja de gör jag verkligen ;) Inte fan tassar jag på tå heller! Mohahah *djävulshorna växer ut* ;D

Kramisar :)

http://mandapumanstillnert.bloggplatsen.se

 
Sami

Sami

14 december 2010 22:50

Vi alla är olika och Anna Anka är speciell men de finns saker som hon säger som verkligen är sant, när det gäller träning så måste man trycka på! de går inte att bara lattja hur som helst, det ska vara lite JÄVLAREN AMMA det kanske är hårdaste sättet men de mest effektiva också.
Se bara IDOL! hur snälla är dom där? nej just de!

Go Anka (som tränare) !

http://www.ipadblogg.wordpress.com

Kalle Larsson

14 december 2010 23:10

Jag tycker det är lätt för henne att säga eftersom hon är en träningsfreak och inte bedömer vad som är bra för den som knappt har tränat under hela sitt liv. Att trycka på för henne är ju inte samma trycka på för hos den otränade, man måste ju utgå från den otränades nivå. Sen när det har gått ett tag, så kan man höja ribban ännu mer.

 
PumaN

PumaN

15 december 2010 11:04

Nu ska jag protestera rejält mot Sami. De anna anka gör är att trycka ner folk i skorna. De hjälper inte att pressa och nedvärdera. Du måste ha små del mål & ett stort mål. Du kan inte pressa sönder dig själv för att snabbt nå ett mål.Så alla kan inte vara som dig & idol juryn är fasiken så mkt snällare en vad anna äckelanka är iaf ! tänk ffs någon gång realistiskt sami.

http://mandapumanstillnert.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

15 december 2010 19:08

Alla människor är olika, och även där gäller det träning. Andra kan klara av att motstå det hela väldigt enkelt och andra har svårare att göra det, det är bara att acceptera att alla är olika.

Kramisar Manda :)

 
"B"

"B"

15 december 2010 11:39

Jag borde nog se det där programmet om så bara en enda ggn för att få någon typ av insikt i det hela, vet inte hur hon bär sig åt mot de som ska träna.

Håller inte med Sami alls, det måste inte alls vara den typen av jävlar anamma (som även de i Idol pysslar med ibland) utan man kan tala om på ett vänligt konstruktivt sätt hur en person som ska träna för att göra det bra och peppa denna på rätt sätt utan dylika nedvärderande metoder.

För mycket gåpåighet kan tvärtom göra att en person tappar lusten till att göra nåt alls!
Blä för sådana sätt!

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

15 december 2010 19:17

Jag kan informera dig om att det går på tisdagar klockan 20:00 och denna tisdag som kommer så är det den sista delen om du inte vill missa det :)

Precis, som jag sagt någon gång tidigare så är det viktigt att göra ett program som är bäst för sig själv och alla kan inte börja med ett jävlar anamma. Men när man väl har kommit igång med träningen så kan man testa lite högre gränser om man så vill.

Ja, det är tråkigt när det är så.

 
Sami

Sami

15 december 2010 19:04

Det är sant förvisso men hur skulle de se ut om man valde att göra som den otränade då ? Hehe kanske inte lika effektivt ?
Många som kommer med i sådana där program gör de för pengarna och inte bara för träningen:) så man kan ju verkligen se hur de skulle gå om man inte gav järnet ifrån början tillslut, det är där många gör fel idag !

http://www.ipadblogg.wordpress.com

Kalle Larsson

15 december 2010 19:24

Hur ska man annars göra? Det vore ju konstigt annars tycker jag som är så otränad som en människa bara kan vara :) För mig som är otränad spelar ingen roll hur effektiv träningen är och gå ned så mycket vikt som möjligt, man ska ju gå efter sin egen takt med träningen :) Det är det som är vitsen med det hela tycker jag :)

 
PumaN

PumaN

15 december 2010 20:28

Go KÄLLE ffs! Sämi knäckt ;) Haha ! Mohahahaha !

Massa kramar vännen! :))

http://mandapumanstillnert.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

15 december 2010 20:41

Här ska ingen knäckas eller något sånt, men vill bara säga att alla vi är olika :)

 
PumaN

PumaN

15 december 2010 20:50

mohahah du vet jag ingår i en hemlig sekt ;))

KRamar :)

http://mandapumanstillnert.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

15 december 2010 20:56

Oj då, det var som tusan!! Det börjar kännas ruggigt här ;)

 
PumaN

PumaN

15 december 2010 21:11

Japp i know ;D mohaha! nej men allvarligt talat så tkr jag inte om "besserwissrar" thats it!

http://mandapumanstillnert.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

15 december 2010 22:33

Okej, nu blir det punkt slut om denna diskussion om träning ;)

 
Sami

Sami

15 december 2010 22:16

Oj underläge ifrån personer som inte tar träningen på allvar :) eheh vad ska jag göra ? skratta eller gråta? hehe! =)
Knäckt är jag långt ifrån lilla Amanda =) jag tål press och tryck till vissa andra =)

http://www.ipadblogg.wordpress.com

Kalle Larsson

15 december 2010 22:33

Okej, nu blir det punkt slut om denna diskussion om träning ;)

 
Sami

Sami

15 december 2010 22:58

Gärna för mig :) jag sade bara att lite hård press på sig själv funkar för mig (inte sättet att trycka ner) utan bara vara hård mot sig själv :) ni missförstod de där =) iaf vi alla är olika :)

http://www.ipadblogg.wordpress.com

Kalle Larsson

15 december 2010 23:00

Cybern blir det lätt missförstånd mer än vad man anar :)

 
Sami

Sami

16 december 2010 00:40

Håller helt och hållet med där bästisen!

http://www.ipadblogg.wordpress.com

 
Ingen bild

Puman

16 december 2010 07:09

Jag tål väldigt mycket press. Annars skulle jag inte jobba inom travvärlden! De är press på oss hela tiden! Vi alla är olika på alla vis ;) men man får inte pressa sig själv för hårt! Och min träning duger alldeles utmärkt för mig :) måste ju ändå sy in alla mina byxor nu ;) haha! Så resultat de ser man! Jag la av med innebandyn när de blev för stor press! De allt ska vara roligt annars kan de kvitta!
Puman har sagt sitt nu , punkt slut!

 
Ingen bild

Betty

16 december 2010 14:05

Jisses Amalia, tare lilla lugna med stackars Käälle nu som blir sliten i två delar :P :)
Go Käälle, du är så otroligt diplomatisk av dej :P
(y)

Kalle Larsson

16 december 2010 15:38

Hehe, det är lugnt Bääättan :P Man tänker så här i efterhand att man skulle aldrig ha skrivit om Anna Anka och träning :) Det är smällar man får ta :)
Tack Bääättan, din vänliga själ, att du tycker det :)

Kramar på dig :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kalle Larsson - 13 november 2011 17:48

Nu har jag bestämt mig lite här. Jag har gjort en ny blogg på wordpress.com. Känner att jag vill testa lite nytt och så. Kommer att spara denna blogg, skulle vara helt onödigt att ta bort så många minnen, så många upplevelser som man har skrivit här ...

Av Kalle Larsson - 12 november 2011 11:01

Skönt det är med helg. Skönt att man kan sova ut om dagarna nu när det är helg. Det märks att man är inom resturangmiljö där det händer en massa saker hela tiden. Inte konstigt att man blir trött på kvällarna när man är hemma. Det är lite skillnad mo...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 22:18


TIdigare idag fick jag ett nyhetsmeddelande från expressen där det stod att Björn Ranelid kommer att ställa upp i nästa års melodifestivalen. Min första tanken var: Detta är ett skämt, det här går jag inte på. Inte för att jag har något emot Björn Ra...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 21:22

... för Scary movie 3. Tycker den är asbra och det är sån humor jag har och jag önskar att de som gör scary movie filmerna gör flera stycken till. Jag får aldrig nog faktiskt om jag ska vara ärlig. Jag skulle kunna kolla på hur många som helst utan a...

Av Kalle Larsson - 8 november 2011 22:37

  Ett litet roligt klipp, hehe.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards