kallegoeswritning

Direktlänk till inlägg 19 december 2010

Träning avklarad!

Av Kalle Larsson - 19 december 2010 18:29

Nu så har man tränat klart för idag. Så nu sitter här vid datorn och tar det lugnt. Ska ta det lugnt resten av kvällen och invänta tills imorgon då det blir praktik för min del. Det ska bli spännande, men ändå nervöst på samma gång. Kan få konstiga tankar som att det inte skulle gå så bra, att hela dagen blir alldeles åt skogen. Men det är bara att försöka tänka bort dessa dåliga tankar och försöka tänka att man kommer att gå dit för att göra sitt eget bästa och ingenting annat. Det är ju inte mer än så tycker jag. Det är ju så man ska ta och göra. Vi får allt se imorgon. Det är inte mer än så.

Ska ta och kolla runt på internet och sen så blir det att kolla på teve och så och ta det lugnt. Men ni får ha det så bra och ta hand om er.




  


Jag står utanför och väntar på att Sami ska komma :)




  


Sami snart fullt klar till att köra ett pass :)



  


Nere vid hallen :)



  


Jag kör en maskin för magen :)

 
 
Elisa

Elisa

19 december 2010 19:26

Men åh så lugnt det ser ut på det där gymmet, lyx! här på korpen är det människor huller om buller så jag vill inte helst åka dit som ensam tjej hihi..

Fina bilder:) den där magmaskinen tar jättebra! tror jag. testat några sådana på korpen av olika slag oh hjälp vad det kändes efteråt. Inte genast men efter någon dag.

Det kommer gå hur bra som helst imorgon var så säker.

Kramis vännen :)

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

19 december 2010 20:02

ja, det kan jag säga dig att det är :) Du skulle ha sett när jag började där och skulle på sån här introduktion på gymmet för första gången, då var det väldigt många långa och biffiga killar som befann sig där och sen kom jag som var kort och väldigt tjock dit. Snacka om att man drog in magen hela tiden då, det var pinsamt. Men är korpen stort eller? Eller hur är det där?

Ja, jag tycker den tar väldigt bra :)

Tackar jag hoppas verkligen det :)

Kram min vän :)

 
Sami

Sami

19 december 2010 19:28

Det kommer gå bra imorgon bästisen :) de vet du! ta det bara lugnt och ta in de dom säger :)

Träningen var lika skön som alltid idag :)

http://www.ipadblogg.wordpress.com

Kalle Larsson

19 december 2010 20:05

Jag hoppas det :)

Ja, träningen var hur skön som helst :)

 
Elisa

Elisa

19 december 2010 20:48

Det där med att dra in magen känns igen även här :) man ser andra biffiga tränade typer så. Men samtidigt så är det ju därför man går dit hihi för att nå resultat på sin egen inte så tränade kropp.

Det är ganska stort på Korpen i Gävle, två våningar. På övre finns det med olika maskiner/redskap, träningscyklar som olika magmaskiner, det ligger som på en läktare kan man säga där man ser ner till undre plan.
Tycker jättemycket om att gå dit vill dit snart! för nu är kroppen rastlös emellanåt, måste göra nåt med kroppen. :D

Kul det :)

Kramisar vännen, du ska se att det går super bra imorgon, försök bara vara den du är och slappna av :)

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

19 december 2010 21:50

okej :) ja precis, man kommer ju för att något senare få se på ett resultat och snart är det väl så att jag är en av de biffiga killarna istället, och sen så kommer det någon stackars kille som är lika tjock som jag är :P Vilken tanke fick nu då :) hehe

Okej Okej, jo, det finns det på Nautilus här med. En övervåning med cyklar och sådant :)

Tack så mycket att du försöker peppa mig :) Det är så tryggt att ha någon som dig som står bakom en och stöttar en, jag är evigt tacksam över detta :)

Kramis min vän :D

 
PumaN

PumaN

19 december 2010 21:11

Vet hur du känner! Var samma ska när jag för 1½ år sedan började i Stall H.k på Örebrotravet! Jag var supernervös & trodde aldrig att jag skulle klara de! Idag sköter jag de mesta helt på egen hand & de är super nöjda ;) Så kom igen nu kalle :D De fixar du galant! Du är bra med människor :)

Massa kramar vännen :)

http://mandapumanstillnert.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

19 december 2010 21:44

Vi får allt hoppas det :D Tack för att du pushar mig och delar med dig om alla dina egna erfarenheter :)

Kramisar vännen :)

 
PumaN

PumaN

19 december 2010 21:55

I know what im talking about you know ;D Har en hel del erfarenhet från arbetslivet numera! :)

Du klarar allt galant ska du se! ;D Fasiken ingenting att oroa sig över :) De är med säkerheten bara glada att du ska komma dit :)

Kramisar vännen :))

http://mandapumanstillnert.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

19 december 2010 22:02

Bra det :)

Ja, du har rätt, det finns ingenting att oroa sig över direkt :)

Kram min vän :)

 
Elisa

Elisa

19 december 2010 22:17

Haha visst är det lite kul när bara någon tanke dyker upp sådär *garv*
Som jag fick angående knäcken men det blev alldeles diffust senare som om man drömt nåt.

Aha lite samma konstruktion då :)

Tack kära du dina ord värmer du är så snäll och givmild :) Tacksam för det du ger mig med som vän :)

Kramisar i massor fining :D

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

20 december 2010 05:32

Haha, ja det är ju så :P
Okej :)

Vsg, det var så lite så :D

Kramisar i massor vännen :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kalle Larsson - 13 november 2011 17:48

Nu har jag bestämt mig lite här. Jag har gjort en ny blogg på wordpress.com. Känner att jag vill testa lite nytt och så. Kommer att spara denna blogg, skulle vara helt onödigt att ta bort så många minnen, så många upplevelser som man har skrivit här ...

Av Kalle Larsson - 12 november 2011 11:01

Skönt det är med helg. Skönt att man kan sova ut om dagarna nu när det är helg. Det märks att man är inom resturangmiljö där det händer en massa saker hela tiden. Inte konstigt att man blir trött på kvällarna när man är hemma. Det är lite skillnad mo...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 22:18


TIdigare idag fick jag ett nyhetsmeddelande från expressen där det stod att Björn Ranelid kommer att ställa upp i nästa års melodifestivalen. Min första tanken var: Detta är ett skämt, det här går jag inte på. Inte för att jag har något emot Björn Ra...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 21:22

... för Scary movie 3. Tycker den är asbra och det är sån humor jag har och jag önskar att de som gör scary movie filmerna gör flera stycken till. Jag får aldrig nog faktiskt om jag ska vara ärlig. Jag skulle kunna kolla på hur många som helst utan a...

Av Kalle Larsson - 8 november 2011 22:37

  Ett litet roligt klipp, hehe.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards