kallegoeswritning

Direktlänk till inlägg 20 december 2010

Nespresso deluxe!

Av Kalle Larsson - 20 december 2010 20:10

Sitter här vid datorn och dricker lite nespresso. I onsdags när pappa och jag var inne i Örebro så köpte pappa den och det är ena riktiga goda smaker kan lova. Inte det mista fel kan jag lova, hittills. Har ju inte provat alla smaker än, men det visar sig när man har druckit igenom alla smaker. Det blir nog under jul, då man kommer stanna uppe ganska länge för att det är just jul.

Åh vad jag börjar längta ännu mer till jul nu, vill bara att det ska bara bli fredag nu. Att inte tiden går liiite snabbar dessa dagar och att julafton går hur sakta som helst.

Nu ska jag ta och kolla efter julmusik spotify. Det kommer att spela enormt mycket just denna vecka så det bara kokar om det. Får då se vad man hittar då.


  


Pappa gjorde i ordning en kopp till mig :)



  



Pappa hade köpt massa med olika smaker och med på köpet så fick man tydligen en sådan förtjusande lite låda som man kan förvara dessa smaker i, fifigt som den.



  


Lådan fullt med olika smaker, snacka om att man kommer att dricka det här en del under en snar framtid :)



  


One cup of nespresso :)

 
 
Sami

Sami

20 december 2010 21:26

Det ser inte helt fel ut de där du :)
du får fan bjuda på en kopp! =)

http://www.ipadblogg.wordpress.com

Kalle Larsson

20 december 2010 21:46

Nej du, det gör det verkligen inte :P hihi :D

 
Elisa

Elisa

20 december 2010 22:11

Åhh vill haaa nu får du allt bjuda oss!! ;))

Nej men allvarligt det måste vara super gott! längtar efter kaffet som serverades i utlandet, så jättegott:)

Kramisar :)

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

20 december 2010 22:26

Det är bara att du kommer ;) Hihi

Ja, det är super gott :D Okej, är det så annorlunda mot här i Sverige? :)

Kram min vän :D

 
Elisa

Elisa

20 december 2010 22:12

Hahahah *ASG* kära "pojk" dagarna rusar ju hur snabbt som helst :))

Kram goa :D

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

20 december 2010 22:28

Ja, men jag vill att det ska gå ännu snabbare än vad det redan gör :)

Kram min fina vän :D

 
Elisa

Elisa

20 december 2010 22:38

Aha så enkelt e det hihi ;)

Ja det är annorlunda vet inte vad de använde för typ av kaffe men de blandade med skummad mjölk och deras mjölk smakade heller inte som våran :) kanske därför.

Kram tillbaka fining :)

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

21 december 2010 05:26

Aha, okej :) Det låter som att man skulle vilja åka iväg för att testa på det :)

Kram gumman :)

 
Elisa

Elisa

20 december 2010 22:48

Neeej inte snabbare ;) nu ska vi ta det lilla lugna här så vi inte får spunk innan jul :)

Kram fina du:D

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

21 december 2010 05:26

Haha, okej, för din skull då ;)

Kram min vän:D

 
Elisa

Elisa

21 december 2010 14:17

Haha vad snäll du är mot mig ;)

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

21 december 2010 17:09

Visst är jag det ;)

Kram Kram :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kalle Larsson - 13 november 2011 17:48

Nu har jag bestämt mig lite här. Jag har gjort en ny blogg på wordpress.com. Känner att jag vill testa lite nytt och så. Kommer att spara denna blogg, skulle vara helt onödigt att ta bort så många minnen, så många upplevelser som man har skrivit här ...

Av Kalle Larsson - 12 november 2011 11:01

Skönt det är med helg. Skönt att man kan sova ut om dagarna nu när det är helg. Det märks att man är inom resturangmiljö där det händer en massa saker hela tiden. Inte konstigt att man blir trött på kvällarna när man är hemma. Det är lite skillnad mo...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 22:18


TIdigare idag fick jag ett nyhetsmeddelande från expressen där det stod att Björn Ranelid kommer att ställa upp i nästa års melodifestivalen. Min första tanken var: Detta är ett skämt, det här går jag inte på. Inte för att jag har något emot Björn Ra...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 21:22

... för Scary movie 3. Tycker den är asbra och det är sån humor jag har och jag önskar att de som gör scary movie filmerna gör flera stycken till. Jag får aldrig nog faktiskt om jag ska vara ärlig. Jag skulle kunna kolla på hur många som helst utan a...

Av Kalle Larsson - 8 november 2011 22:37

  Ett litet roligt klipp, hehe.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards