kallegoeswritning

Direktlänk till inlägg 25 december 2010

Mellandagsrean avklarad!

Av Kalle Larsson - 25 december 2010 20:52

Då var dagens mellandagsrea avklarad. Sami och jag var endast vid elgiganten och sedan mediamarkt och köpte filmer. Det var det enda som vi köpte. Vi tänkte om Marieberg var öppet idag, men det var det inte. Men gud vad folk det var på mediamarkt, har aldrig varit på maken om så mycket folk där sedan mediamarkt kom till Örebro. Det var helt otroligt vad man fick trängas. Men det är sånt som man får ta sig an när det är mellandagsrea. Efter att vi har varit vid elgiganten och media markt så var vi och åt på Mc Donalds. Sedan blev det att bege sig till bion som Sami bjöd mig som blev som en julklapp till mig och det var väldigt omtänktsamt om honom. Filmen som det blev var Narnia 3: Kung Caspian och skeppet gryningen i 3D. Och jag kan säga att den var hur bra som helst, kan faktiskt säga att det var den bästa Narnia filmen som har gjorts faktiskt. Så denna dag tyckte jag var helt klart uppskattande faktiskt.


  


Mediamarkt som vi först var inne och kollade i. Mycket folk som bara den kan jag säga.



  


Det här var bara en bråkdel om hur de övriga parkeringen som fanns vid mediamarkt.



  


Dessa filmer köptes idag i en butik som heter videobutiken för en billig peng.



  


Dessa filmer blev köpta vid elgiganten och mediamarkt.



  


Denna film blev var hur bra som helst på bio när jag och Sami var på bio :) Den bästa av alla serien Narnia.

 
 
Elisa

Elisa

25 december 2010 22:21

Förstår att det var fullt av folk denna dag :)

Kul att du hittade några filmer på rean.
Narnia är så bra, sett ettan plus den tecknade versionen, kan tänka mig att även denna var lika spännande/bättre med alla effekterna.

Ha det så gott ikväll Kalle vän!
Ska rusa in o kolla vad som sker i filmen, natt på muséet :D (sett den förut men den var kul/bra)

Kramisar vännen :)

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

25 december 2010 23:06

Ja, du skulle ha varit med och sett :)

Har inte sett den tecknade dock, kanske skulle kunna göra någon gång :) Vore kul :)

Detsamma min vän :D
Har sett första, den var bra :)

Kramisar vännen min :)

 
Elisa

Elisa

26 december 2010 00:34

Hihi ja det skulle jag, har aldrig kollat med de nya 3-d, hade gillat det :D

Ja den tecknade är med bra :)

Kramisar :D

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

26 december 2010 00:42

Okej, 3D är ju lite speciellt faktiskt :)

Okej, bra det :P Då har jag något att se framemot :)

Kramisar min fina vän :)

 
Miimz

Miimz

28 december 2010 19:23

Jag har länge velat se tredje Narnia filmen. Och nu blir jag ännu mer sugen på att dra mig själv till biografen :)

http://miimz.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

28 december 2010 22:44

Ja, för den är väldigt värd att se tycker jag, den bästa filmen utav hela serien tycker jag :)

Kram :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kalle Larsson - 13 november 2011 17:48

Nu har jag bestämt mig lite här. Jag har gjort en ny blogg på wordpress.com. Känner att jag vill testa lite nytt och så. Kommer att spara denna blogg, skulle vara helt onödigt att ta bort så många minnen, så många upplevelser som man har skrivit här ...

Av Kalle Larsson - 12 november 2011 11:01

Skönt det är med helg. Skönt att man kan sova ut om dagarna nu när det är helg. Det märks att man är inom resturangmiljö där det händer en massa saker hela tiden. Inte konstigt att man blir trött på kvällarna när man är hemma. Det är lite skillnad mo...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 22:18


TIdigare idag fick jag ett nyhetsmeddelande från expressen där det stod att Björn Ranelid kommer att ställa upp i nästa års melodifestivalen. Min första tanken var: Detta är ett skämt, det här går jag inte på. Inte för att jag har något emot Björn Ra...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 21:22

... för Scary movie 3. Tycker den är asbra och det är sån humor jag har och jag önskar att de som gör scary movie filmerna gör flera stycken till. Jag får aldrig nog faktiskt om jag ska vara ärlig. Jag skulle kunna kolla på hur många som helst utan a...

Av Kalle Larsson - 8 november 2011 22:37

  Ett litet roligt klipp, hehe.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards